پیام رئیس هیئت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی استان اردبیل به مناسبت آغاز سال‌تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱

 | تاریخ ارسال: 1401/7/4 - 12:00 | 

سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی و رئیس هیئت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی استان اردبیل به مناسبت آغاز سال‌تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، اسماعیل چمنی سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی و رئیس هیئت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی استان اردبیل به مناسبت آغاز سال‌تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ پیامی صادر کرد.
متن این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
هر ساله شروع سال‌تحصیلی جدید نوید از تجدید همت اساتید، کارمندان و دانشجویان برای گسترش محافل علم و معرفت، ارتقای توانمندی‌ها و شکوفایی استعدادها دارد.
مهر ماه، ماه گشایش درهای علم و دانش به روی دانشجویان است، ماهی که در آن دانشجویان برای یک سال سرنوشت ساز برنامه ریزی کرده و برای روزهای خوب و آینده‌ای امیدوار کننده آستین همت بالا می‌زنند.
در چنین شرایطی دانشگاه مسئولیت سنگینی بر دوش دارد که باید به این مسئولیت‌ها جامه عمل بپوشاند زیرا از یک طرف باید در راستای بیانیه تاریخی و سرنوشت ساز گام دوم انقلاب اسلامی حرکت کرده و مسیر عملیاتی شدن این بیانیه را هموار کند و از طرف دیگر جوانان مومن در تراز انقلاب اسلامی تربیت کند، مسئولیت دیگر دانشگاه ترغیب و تشویق دانشجویان برای حضور پررنگ در عرصه تولید دانش بنیان است و این مسئولیت ها با برنامه‌ریزی دانشگاه، تلاش کارکنان خدوم و اراده پولادین دانشجویان به منصه ظهور می‌رسد.
دانشگاه محقق اردبیلی هم با نگاه ژرف‌اندیشانه چشم‌انداز خود را در هر سه زمینه تدوین کرده و در حال پیاده سازی آنها است و امیدواریم بتوانیم از پس این مسئولیت سنگین در قبال آینده سازان مملکت و میراث‌داران انقلاب اسلامی برآئیم، در این راستا به دنبال برگزاری دوره های آموزشی مهارتی هستیم تا دانشجویان با حضور در این دوره‌ها، مهارت‌های جدیدی برای اشتغال‌آفرینی یاد گرفته و وارد بازار کار و تولید شوند.
بنده به عنوان سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه محقق اردبیلی ضمن تبریک آغاز هفته دفاع مقدس،  به روح پاک شهدا درود می فرستم و آغاز سال‌تحصیلی جدید را به دانشجویان و خانواده بزرگ دانشگاهیان تبریک می گویم. امیدوارم دست به دست هم دهیم به مهر، میهن خویش را کنیم آباد. ان شاءالله
 


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 26 بار   |   دفعات چاپ: 0 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر