مناسبت ها
ورود به سایت

اطلاعیه ترم تابستانی سال ۱۴۰۰

 | تاریخ ارسال: 1400/3/2 - 10:28 | 
زمانبندی، مقررات و ضوابط انتخاب واحد ترم تابستان ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشگاه محقق اردبیلی
بدینوسیله به اطلاع دانشجویان محترم می رساند در تابستان سال جاری(۱۴۰۰)  نیمسال تابستانی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ زیر نظر معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه به صورت مجازی ارائه خواهد شد. کلیه دانشجویان دانشگاههای وابسته به وزارت علوم تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور اعم از دانشگاه های سراسری، غیرانتفاعی، علمی کاربردی و ... در صورت تمایل مجاز به شرکت هستند.  دانشجویان گرامی لطفاً به کلیه ضوابط و مقررات ترم تابستان به شرح ذیل توجه فرمایید. مسئولیت عدم رعایت ضوابط و مقررات مذکور به عهده متقاضی است.

 
تقویم آموزشی نیمسال تابستان ۱۴۰۰-۱۳۹۹
بازه زمانی فعالیت آموزشی
۱  الی ۱۷ تیر ۱۴۰۰ ثبت نام دانشجویان سایر دانشگاهها و دریافت شماره دانشجویی جهت انتخاب واحد
۱۹ الی ۲۲ تیر ۱۴۰۰ انتخاب واحد اینترنتی
۲۳ تیر ۱۴۰۰ انتقال اطلاعات به سرور سیستم مجازی
۲۶ تیرماه ۱۴۰۰ شروع کلاس ها
۲ شهریور ۱۴۰۰ پایان کلاس ها
۶ الی ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ شروع و پایان امتحانات
 
 
جدول شهریه نیمسال تابستان سال تحصیلی ۴۰۰-۱۳۹۹
(کلیه مبالغ به ریال می باشد)
شهریه ثابت شهریه متغیر برای هرواحد درسی
عمومی پایه (نظری) اصلی و تخصصی (نظری) شهریه دروس عملی، کار آموزی و پروژه
۱,۲۰۰,۰۰۰ ۵۷۵,۰۰۰ ۶۶۰,۰۰۰ ۷۸۰,۰۰۰ ۹۳۵,۰۰۰
تبصره ۱-کلیه دانشجویان کارشناسی و یا دانشجویان میهمان بایستی در زمان انتخاب واحد تابستان، هم شهریه ثابت و هم شهریه متغیر را قبل از انتخاب واحد پرداخت نمایند.
تبصره۲-شهریه دروسی که توسط دانشجویان کلیه دوره‌ها (روزانه و شبانه) در طول تابستان به صورت معرفی به استاد اخذ می‌گردد، بر اساس جدول فوق محاسبه خواهد شد (بدون اخذ شهریه ثابت).
تبصره۳- در صورت عدم مراجعه، انصراف و یا حذف دروس انتخاب شده به هر دلیلی توسط دانشجو، شهریه واریز شده به هیج وجه قابل استرداد نیست.
تبصره۴- در صورتی که درس یا دروسی از سوی آموزش دانشگاه به علت نرسیدن به حد نصاب لازم حذف شود، شهریه پرداختی با تایید مدیریت آموزش و پس از طی مراحل اداری توسط مدیریت امور مالی دانشگاه قابل عودت خواهد بود.
 
توجه: حداقل ظرفیت برای تشکیل کلاس ۳۰ نفر می باشد در صورت عدم رسیدن به حد نصاب، درس حذف می گردد
 
 
کلیه دانشجویان دانشکده ها و رشته های مختلف در صورت موجود بودن در سرفصل می توانند این دروس را انتخاب نمایند.
ردیف نام درس تعداد واحد
۱ فیزیک ۱ ۳
۲ معادلات دیفرانسیل ۳
۳ اقتصاد مهندسی ۳
۴ ارتعاشات مکانیکی ۳
۵ مکانیک سیالات ۳
۶ استاتیک ۳
۷ محاسبات عددی ۲
۸ دینامیک ۳
۹ کارورزی ۲
۱۰ اقتصاد کشاورزی ۳
۱۱ ریاضی عمومی ۲ ۳
۱۲ فیزیک ۲ ۳
۱۳ کارآموزی برای تمامی رشته ها
۱۴ پروژه طبق سرفصل رشته ها
۱۵ فیزیک پایه ۱ ۳
۱۶ فیزیک پایه ۲ ۳
۱۷ مبانی احتمال ۳
۱۸ کارآموزی تابستانی ۲
۱۹ ریاضی عمومی ۱ ۴
۲۰ معادلات دیفرانسیل ۴
۲۱ مبانی علوم ریاضی ۴
۲۲ ریاضی عمومی ۱ ۳
۲۳ زبان انگلیسی ۳
۲۴ فارسی ۳
۲۵ حقوق اجتماعی و سیاسی در اسلام ۲
۲۶ تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی ۲
۲۷ تفسیر موضوعی قرآن ۲
۲۸ دانش خانواده و جمعیت ۲
۲۹ ریاضیات ۱ ۲
۳۰ الکترومغناطیس ۳
۳۱ اپتیک ۳
۳۲ زبان مکالمه انگلیسی ۲
۳۳ احتمال ۲ ۴
۳۴ مبانی آنالیز ریاضی ۳
۳۵ ریاضیات مهندسی ۳
۳۶ مبانی ترکیبیات ۳
۳۷ مبانی ریاضیات ۳

-تمامی مراحل اعم از ثبت نام، شرکت در کلاس ها، امتحانات پایان ترم و نیز ارسال ریزنمرات به صورت الکترونیکی و مجازی بوده و نیازی به حضور فیزیکی دانشجو نمی باشد.
-حداکثر واحد قابل اخذ در ترم تابستان ۶ واحد است.
-در صورت عدم مراجعه، انصراف و یا حذف دروس انتخاب شده به هر دلیلی توسط دانشجو، شهریه واریز شده به هیج وجه قابل استرداد نیست.
خذ دروس با تداخل زمانی کلاس یا تداخل امتحان پایان ترم به هیج وجه امکان پذیر نخواهد بود.
- کلیه کلاس ها به صورت مجازی است (جهت دریافت فایل راهنما و ورود به سامانه مجازی اینجا را کلیک نمایید).
- حضور دانشجو در تمام جلسات مربوط به هر درس الزامی است و چنانچه غیبت دانشجو در هر درس از ۱۶/۳ مجموع ساعات آن درس تجاوز نماید، نمره صفر در درس فوق منظور خواهد شد. در صورت ارائه دلیل و تشخیص موجه بودن غیبت تا قبل از شروع زمان امتحانات(۰۵/۰۶/۱۴۰۰ )درس مورد نظر حذف خواهد شد. در غیراینصورت طبق ضوابط نمره صفر در درس یا دروس مورد نظر منظور خواهدشد.
-شهریه ترم تابستان فقط از طریق پرداخت الکترونیکی(توسط کارت های شتاب) در سیستم آموزشی گلستان به شرح راهنمای مندرج در سایت قابل پرداخت است. یادآور می شود برای پرداخت الکترونیکی از طریق کارت شتاب دارا بودن رمز پویا یا یکبار مصرف، cvv۲ و تاریخ انقضاء کارت ضروری است.
- در صورتی که درس یا دروسی از سوی آموزش دانشگاه به علت نرسیدن به حد نصاب لازم حذف شود، شهریه پرداختی با تایید مدیریت آموزش و پس از طی مراحل اداری توسط مدیریت امور مالی دانشگاه قابل عودت خواهد بود.
دانشجویان سایر دانشگاه ها (میهمان) در دانشگاه محقق اردبیلی ضروری است قبل از ورود به سیستم گلستان نسبت به
   الف) دریافت فرم مهمانی که در آن عنوان درس ، تعداد واحد درسی، شماره نامه ثبتی و تاریخ نامه که به تایید مدیریت آموزش دانشگاه مبدا رسیده است و در فرم های مذکور قید می شود ،         
     ب) ثبت نام از طریق سامانه ثبت نامی ترم تابستان از طریق سایت دانشگاه محقق اردبیلی اقدام نمایند .

 تذکر مهم :
دانشجویانی که به صورت مهمان کامل در نیمسال های گذشته و جاری در این دانشگاه پذیرفته شده اند ضروریست جهت انتخاب واحد ترم تابستان با مطالعه راهنما ی پذیرش دانشجویان مهمان ترم تابستان مجدداً وارد سامانه ثبت نام ترم تابستان شوند و  شماره دانشجویی جدید اخذ نمایند .بدیهی است در صورت عدم رعایت مراتب فوق الذکر عواقب بعدی به عهده دانشجو است.

-دانشجویان در زمان ورود به سیستم و اخذ واحد ملزم به الصاق نمودن فرم معرفی نامه تاییدشده وثبت شماره نامه در محل قید شده درسیستم گلستان دانشگاه محقق اردبیلی هستند.
-در صورت هرگونه مغایرت در واحدهای اخذ شده، توسط دانشجو با معرفی نامه الصاقی عواقب آن به عهده دانشجو است و دانشگاه هیچ گونه مسئولیتی در خصوص تغییر، جابجایی ، حذف و مکاتبه با دانشگاه مبدا در خصوص این مغایرت و یا عودت شهریه ندارد.
-در صورت هرگونه مغایرت در مشخصات ثبت شده، رشته تحصیلی و حتی نام دانشگاه مبداء، عواقب بعدی به عهده دانشجو است و دانشگاه مسئولیتی نسبت به تصحیح و ارسال مجدد نمرات ندارد.



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 19660 بار   |   دفعات چاپ: 42 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر