مدیریت ارتباط علمی با جامعه و کارآفرینی
EN
|
AR
|
معرفی
مدیریت مرکز
معرفی کارکنان
گروه کارآفرینی و کارآموزی
نشستهای تخصصی
کارگاه های آموزشی
گروه پژوهشهای کاربردی و ارتباط با صنعت
اهداف مرکز
شرح وظایف
پرسش های متداول
فرصت مطالعاتی
واحدهای پژوهشی
فراخوانها
جذب نخبه سرباز
فرم ها و آیین نامه ها
ارتباط با مرکز
مدیریت ارتباط علمی با جامعه و کارآفرینی
گروه کارآفرینی و کارآموزی
معرفی مقالات علمی و پژوهشی
معرفی مقالات علمی-پژوهشی
معرفی مقالات علمی-پژوهشی
| تاریخ ارسال: 1398/10/10 - 14:49 |
تأثیر ویژگیهای فردی در حوزه مالی در قصد کارآفرینانه دانشجویان دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران
طراحی الگوی زیست بوم فنّاوری در کسب و کارهای روستایی تعاون محور
طراحی مدل تابآوری استارتاپهای مبتنی بر فاوا با رویکرد آمیخته
طراحی مدل کسب و کار با رویکرد لارج
مدل سازی یکپارچه عوامل موثر بر شکست کارآفرینان و پیامدهای مالی
مفهوم پردازی کنش کارآفرینانه
عوامل موثر بر توسعه کارآفرینی فنّاورانه در شرکتهای دانشبنیان مستقر در پارکهای علم و فنّاوری ایران
بررسی رابطه سبکهای حل مسأله و تمایل به کارآفرینی دانشجویان (مطالعه موردی: دانشجویان کشاورزی و منابع طبیعی زابل)
بررسی استعدادهای کارآفرینی در دانشجویان ورودی و خروجی دانشگاههای دولتی
بررسی وضعیت فرهنگ سازمانی کارآفرینانه در دانشگاه تهران
آسیبشناسی اخلاقی کارآفرینی و توسعه کسب و کار: رویکردی پدیدارشناسانه
ارایه چهارچوب یادگیری از شکست کارآفرینان کارکشته ایرانی با نگاهی فرایندی
آسیبشناسی فرایند تجاری سازی اختراعات؛ تحلیلی در سه قلمرو مخترع، محیط و اختراع
تأثیر آموزش کارآفرینی بر قصد کارآفرینی دانشجویان رشتههای فنی و حرفهای
موانع تجاری سازی دانش در کارآفرینی دانشگاهی
نقش آموزش درس مبانی کارآفرینی دانشجویان رشتههای غیر مدیریت
واکاوی گرایش شغلی دانشجویان با تأکید بر کارآفرینی
بررسی عوامل ضد انگیزشی دانشجویان و دانشآموختگان جوان ایرانی در تأسیس بنگاه کارآفرینانه
تأثیر رهبری معنوی سازمانی بر کارآفرینی سازمانی بین کارکنان دانشگاه تهران
رویکردی نو در جهت حل مشکل اشتغال فارغ التحصیلان کشاورزی
ارایه الگوی کارآفزینی زنان در ایران
کار و ثروت
کارآفرینی یک شغل است یا یک سبک زندگی
مشارکت فناوری اطلاعات در کارآفرینی
نقش ICT در کارآفرینی
کارآفرینی زنان
چهار منطق در طراحی شرکت های فناورانه
موانع راه اندازی کسب و کارهای خانگی
شناسایی تاثیر هوش معنوی بر اشتیاق کارآفرینانه
تاثیر
اعتماد به نفس بیش از حد و خوش بینی بر تصمیم به شروع فعالیت های نوآورانه
تاثیر شایستگی های کارآفرینانه در شکل گیری هوشیاری کارآفرینانه
ارتباط میان رهبری تحول آفرین، بازاریابی داخلی و گرایش کارآفرینانه
سایر مطالب این بخش
|
نسخه قابل چاپ
|
ارسال به دوستان
دفعات مشاهده: ۱۷۶۱ بار |
دفعات چاپ: ۴۵۳ بار
| دفعات ارسال به دیگران: ۰ بار |
۰ نظر