وظایف کمیسیون تحول اداری
- بررسی و پیشنهاد راهکارهای مناسب جهت اجرای بهتر برنامه های تحول اداری
- بررسی نتایج ارزیابی عملکرد دستگاه
- بررسی و ارائه طرح های لازم جهت تصویب در کمیسیون تحول اداری
- ارایه پیشنهاد برای افزایش بهره وری و کارایی نیروی انسانی ،بهبود فرآیندها ،کاهش هزینه و زمان انجام کار، کاهش خطاها،
- ارائه طرح و پیشنهاد در راستای افزایش رضایت مندی مردم از خدمات دستگاه
- تدوین شرح وظایف کارکنان
- پی گیری و نظارت بر حسن اجرای مصوبات کمیسیون تحول اداری
- مطالعه و بررسی مداوم وظایف سازمانی دانشگاه و واحدها و چگونگی گردش کار در آنها با توجه به برنامه توسعه دانشگاه
- مطالعه و بررسی مستمر در سازمان و وظایف واحدهای تابعه به منظور برنامه ریزی و تفکیک و تقسیم صحیح وظایف بین واحدها و جلوگیری از تکرار و تداخل وظایف دانشگاه
- فعال سازی کمیته های تخصصی زیر مجموعه کمیسیون تحول اداری
دفعات مشاهده: 3056 بار |
دفعات چاپ: 457 بار |
دفعات ارسال به دیگران: 0 بار |
0 نظر