به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب از بانوان کارمند و هیات علمی محجبه دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی مغان تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر موسی ترابی رئیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی مغان در این برنامه با اشاره به اثرات حجاب و عفاف در امر آموزش، از بانوان همکار هیات علمی و کارمند که با پوشش، وقار و اخلاق اسلامی الگوی مناسبی برای دانشجویان هستند قدردانی کرد.
پناهیان مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه شهرستان پارسآباد نیز ضمن تجلیل از مقام زن، بر نقش بانوان دانشگاهی در گسترش حجاب و عفاف تاکید کرد.
گفتنی است در ادامه به رسم یادبود لوح تقدیر و هدایایی به بانوان شاغل در این دانشکده اهدا شد.