روابط عمومی

EN | AR |

جلسه دفاع از ۲۴ کرسی نظریه پردازی در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد

مسئول دبیرخانه کمیته دستگاهی حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره دانشگاه محقق اردبیلی از برگزاری ۲۴جلسه دفاع از کرسی نظریه پردازی در این دانشگاه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر علی خالق خواه با اعلام این خبر افزود: این کرسی های نظریه پردازی از ۲۹ آذر تا ۱۴ دی ماه توسط اساتید و پژوهشگران ارائه و توسط ناقدان مورد نقد قرار گرفت.
وی ادامه داد: کرسی «فراتحلیل اثربخشی درمان مبتنی بر رابطه والد-کودک (CPRT) بر بهبود نشانگان کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش­فعالی» توسط دکتر محمد نریمانی و سارا تقی زاده هیر ارائه شد که ناقدان آن دکتر سجاد بشرپور و دکتر سیف اله آقاجانی بود و کرسی «کاربست مداخلات در اختلال یادگیری خاص : مرور سیستماتیک، تدوین بسته آموزشی ویژه درمانگران» هم توسط دکتر محمد نریمانی و سمیه عابدی ارائه و توسط دکتر سیف اله آقاجانی و دکتر نیلوفر میکائیلی نقد شد.
خالق خواه با بیان اینکه  کرسی «اثربخشی مداخلات روانشناختی بر بهبود حافظه­کاری کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیش­فعالی: مرور نظام ­مند» توسط دکتر محمد نریمانی و سارا تقی زاده ارائه شد و ناقدان آن دکتر نیلوفر میکاییلی و دکتر دکتر پرویز پرزور بودند، تصریح کرد: کرسی «ویژگی های روان شناختی و شناختی بیماران  مبتلا به صرع» هم توسط دکتر محمد نریمانی و رقیه معزز ارائه و توسط دکتر علی رضایی شریف و دکتر اسماعیل صدری نقد شد.
مسئول دبیرخانه کمیته دستگاهی حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: کرسی «تبیین متغیرهای مرتبط با فرسودگی تحصیلی و طراحی مدل آموزشی کاهش فرسودگی تحصیلی» توسط دکتر محمد نریمانی و سودابه رفیق ایرانی ارائه و توسط دکتر علی خالق خواه و دکتر پرویز پرزور نقد و کرسی «بررسی و توصیف چگونگی برنامه ریزی عصبی-کلامی N.L.P  در خودتنظیمی عاطفی و تنظیم شناختی هیجان در نوجوانان نابینا» هم توسط دکتر محمد نریمانی و لاله صنوبر ارائه و توسط دکتر اکبر عطادخت و دکتر علی رضایی شریف نقد شد.
این مسئول ادامه داد: کرسی «بررسی مؤلفه­های تنظیم شناختی هیجان در دانش­آموزان وابسته و غیروابسته به اینترنت» توسط دکتر محمد نریمانی، عباس ابوالقاسمی و بهاره جمشیدی ارائه شد و ناقدان آن دکتر علی خالق خواه و دکتر سجاد بشرپور بودند.
وی ادامه داد: کرسی «بررسی اثربخشی افشای هیجانی نوشتاری بر تنظیم هیجانی دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه و ارائه­ یک برنامه­ ساختارمند و دائمی، جهت تنظیم هیجانات نوجوانان» توسط دکتر فرناز خدادادی جوکار، دکتر سید علی شریفی فرد و دکتر علی خالق ­خواه ارایه شد و توسط دکتر پرویز پرزور و دکتر اسماعیل صدری نقد شد و کرسی «هدفمندی آفرینش در فلسفه اسلامی و آثار تربیتی آن» توسط دکتر علی خالق خواه ارائه و توسط دکتر پرویز پرزور و دکتر اسماعیل صدری نقد شد و کرسی «نگاهی تربیتی به نظریه انسان کامل  از دیدگاه  فلاسفه و عرفای اسلامی» نوسط دکتر علی خالق خواه ارائه شد که ناقدان این کرسی هم دکتر علی غفاری و دکتر حسین تقوی بودند و کرسی «رویکردهای تربیت دینی در عصر معاصر» هم توسط دکتر علی خالق خواه ارائه شد که دکتر مهدی معینی کیا و دکتر پرویز پرزور  مورد نقد قرار گرفت و کرسی «عقلانیت و تربیت دینی» هم توسط دکتر علی خالق خواه ارائه و توسط دکتر پرویز پرزور و دکتر حسین تقوی نقد شد.
 مسئول دبیرخانه کمیته دستگاهی حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: کرسی «الگوی تعلیم و تربیت مطلوب بر اساس دیدگاه های مقام معظم رهبری (مدظله العالی)» که توسط دکتر علی خالق خواه و دکتر علی شیخ الاسلامی نقد شد، توسط دکتر پرویز پرزور و دکتر سیف اله آقاجانی ارائه شد و کرسی «کاربست تحلیل روان شناختی رفتارهای جمعی در بررسی علل پیوستن به گروه تکفیری- تروریستی داعش مبتنی بر نظریات روان شناسی اجتماعی» هم توسط دکتر پرویز پرزور ارائه و توسط دکتر مرتضی ابراهیمی و دکتر علی خالق خواه نقد شد.
وی ادامه داد: کرسی «تحلیلی روان شناختی بر شخصیت، جهت گیری های روانی و رفتارشناسی گروه تکفیری- تروریستی داعش» توسط دکتر پرویز پرزور ارائه و توسط دکتر سیف اله آقاجانی و دکتر مهدی معینی کیا نقد شد و کرسی « ساختارهای اقتصادی و سیاسی و کاربردی سازی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت» هم توسط دکتر امین نواختی مقدم ارائه شد که ناقدان آن دکتر مرتضی ابراهیمی و دکتر محمد رضایی مولایی بودند.
خالق خواه اظهار کرد: کرسی «بررسی نقاط قوت و ضعف بازی­های دیجیتال ایرانی مبتنی بر مطالعه کیفی؛ و ارائه رهنمودهای حرفه ­ای جهت ارتقا کیفیت بازی ­ها و افزایش بومی ­سازی این صنعت» توسط دکتر سید علی شریفی فرد، دکتر سجاد بشرپور، سونیا یعقوبی و آرمین مومنی ارائه و توسط دکتر علی خالق خواه و دکتر اکبر عطادخت نقد شد و کرسی «بررسی رابطه دامنه حرکتی مفاصل و زمان شناهای ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ متر کرال پشت در پسران شناگر نخبه ۱۳-۱۲ ساله» توسط دکتر آمنه پوررحیم ارائه شد و ناقدان آن دکتر محسن برغمدی و دکتر ماهرخ دهقانی بودند.
وی گفت: کرسی «تسبیح موجودات: (انسان، حیوانات، نباتات و جمادات)» توسط دکتر سیف اله مدبر ارائه شد که ناقدان آن امین فتحی و دکتر اشرف میکاییلی بودند و کرسی «شهید مرتضی مطهری و تربیت اخلاق مدارانه» هم توسط دکتر علی خالق خواه ارائه شد که ناقدان آن دکتر حسین تقوی و دکتر اسماعیل صدری بودند.
مسئول دبیرخانه کمیته دستگاهی حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: کرسی «دانشگاه و رسالت تولید علمی و ثروت در آینه تعالیم قران و اهل بیت» توسط دکتر هادی غائبی ارائه و توسط دکتر احمد شجاعی و امین فتحی نقد شد و کرسی «مقایسه اثربخشی روش SMN و رژیم غذایی مبتنی بر کاهس کالری در کاهش وزن، عزت نفس و آشفتگی روانشناختی افراد مبتلا به اضافه وزن» هم توسط سیدمحسن نعمتی و دکتر محمد نریمانی ارائه و توسط دکتر سجاد بشرپور و دکتر نیلوفر میکائیلی نقد شد.
وی ادامه داد: کرسی « ارائه مدل نظری و عملیاتی جهت مشاوره پیش از ازدواج » توسط دکتر اسماعیل صدری ارائه شد که ناقدان آن دکتر علی خالق خواه و بهنام علیپور بودند و کرسی «بررسی زکات و ارتباط آن با مالیات از دیدگاه فقه اسلام» هم توسط دکتر ایران سلیمانی ارائه شد که ناقدان آن دکتر عبدالرحیم هاشمی دیزج و حمید علی نسب بودند.
 
 
 



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 878 بار   |   دفعات چاپ: 262 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر