پاسخ معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه به سوالات و ابهامات دانشجویان
سوالات و ابهاماتی در زمینه برگزاری کلاس های مجازی، سیستم گلستان، پیامک ثبت نام و مواردی از این دست برای دانشجویان به ویژه نو دانشجویان به وجود آمده است. به همین دلیل با دکتر ترحم مصری معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی سوالات و ابهامات دانشجویان را مطرح کرده ایم که پاسخ وی را در زیر می خوانیم. لازم به ذکر است که این سوالات توسط دانشجویان در صفحات شبکه های اجتماعی روابط عمومی دانشگاه مطرح شده بود.
لینک دروس مجازی برای برخی دانشجویان فعال و همزمان همان درس برای برخی دانشجویان غیر فعال می باشد. دلیل آن چیست و دانشجویان در چنین مواقعی چه باید بکنند؟ براساس اعمال آپدیت های روزانه این مشکل به حداقل رسیده و از بین خواهد رفت و دانشجویان از سامانه مدیریت یادگیری اقدام به شرکت در کلاس ها خواهند نمود.
برای ورود به سیستم گلستان اخطار می دهد که نام کاربری و کلمه عبور نادرست است در حالی که چند دقیقه قبل یا بعد از آن با همان نام کاربری و پسورد به سیستم وارد می شود. دلیل آن چیست؟ دانشجویان تا پیامک پذیرش نهایی برایشان ارسال نشده با همان نام کاربری و رمز عبور اولیه به سامانه گلستان وارد می شوند.
در سیستم گلستان گاهی کلاس درس مجازی برای تعدادی از دانشجویان فعال نمی شود در حالی که استاد آن درس را تدریس می کند و همکلاسی ها در کلاس حضور دارند. در چنین مواقعی چه باید کرد؟ کلاس های درس در سامانه مدیریت یادگیری برگزار می گردد و براساس اعمال آپدیت های روزانه این مشکل به حداقل رسیده و از بین خواهد رفت و دانشجویان از سامانه مدیریت یادگیری اقدام به شرکت در کلاس ها خواهند نمود.
پیامک ثبت نهایی ثبت نام دانشجویان هنوز ارسال نشده است، این پیامک چه زمانی ارسال می شود؟ با توجه به تراکم دانشجویان ثبت نامی، پس از بررسی توسط آموزش دانشکده ها تایید نهایی اعمال و پیامک ثبت نام نهایی ارسال خواهد شد.
دانشجویان برای رفع ابهامات و اشکالات خود با چه شماره تلفنی تماس بگیرند که کسی در دانشگاه پاسخگو باشد؟ شماره تماس کارشناسان مربوطه در سامانه مدیریت یادگیری و هم در سایت معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی قسمت تماس با مسئولین قرار دارد.
دفعات مشاهده: 1087 بار |
دفعات چاپ: 193 بار |
دفعات ارسال به دیگران: 0 بار |
0 نظر