معاون آموزشی و تحصیلات دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد: کسب عناوین برتر دانشگاه محقق اردبیلی در برگزاری دوره های مهارت افزایی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور
معاون آموزشی و تحصیلات دانشگاه محقق اردبیلی از کسب عناوین برتر دانشگاه محقق اردبیلی در برگزاری دوره های مهارت افزایی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر ترحم مصری گفت: بر اساس گزارش پایش عملکرد برگزاری دورههای مهارت افزایی و اشتغال پذیری دانشگاه ها که عملکرد دانشگاه های کشور را از سال ۱۳۹۷پایش نموده است دانشگاه محقق اردبیلی توانست رتبه اول شرکت کنندگان زن در دوره های مهارت افزایی در بین دانشگاههای کشور، رتبه دوم شرکت کنندگان مرد در دوره های مهارت افزایی در بین دانشگاههای کشور، رتبه دوم در برگزاری دورههای تخصصی مهارت افزایی در بین دانشگاه های کشور، رتبه دوم شرکت کنندگان مقطع کارشناسی در دورههای مهارت افزایی در بین دانشگاه های کشور را کسب نماید.
وی افزود: دورههای مهارت افزایی و کارآموزی دانشجویان، با هدف ایجاد مهارت های متناسب بازار کار، بهبود مهارت های ارتباطی، جامعه پذیری دانشجویان و همچنین افزایش تخصص ها و اشتغالپذیری آنها در مجموعه آموزش های آزاد و مهارتی دانشگاه برنامه ریزی، رصد و اجرا می شود.
مصری ادامه داد: این دوره ها در چندین مجموعه دانشگاه بطور پیوسته و درهم تنیده به فعالیت و کار ادامه می دهند که ارتباط تنگاتنگ مجموعه آموزش های مهارتی و آزاد دانشگاه با مدیریت فرهنگی دانشگاه و فعالیت های انجمنهای علمی یکی از نمونههای آن است.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: بخش دیگر این فعالیت ها توسط اساتید مشاور و اعضای کارگروه آموزش های مهارتی در دانشکده ها برنامه ریزی و اجرا می شود.
وی خاطرنشان کرد: بخش هایی از فعالیت آموزش و بازآموزی دانشجویان تحصیلات تکمیلی و دیگر پژوهشگران و کاربران تجهیزات تک نیز با برنامه ریزی و اجرای آزمایشگاه مرکزی انجام شده اند.
مصری افزود: با توجه به لزوم رصد دقیق کارآیی این مهارت ها و آموزش ها کلیه دوره های مصوب و اجرا شده در این طرح که از سال ۱۳۹۶ شروع شده است، چارچوب سیال و انعطاف پذیری دارند که مجموعه معاونت آموزشی آمادگی دارد که بخشی از این دروس را بصورت متناوب در چارچوب دروس انتخابی دوره های مذکور مورد تصویب قرار داده و به اجرا درآورد.
دفعات مشاهده: 547 بار |
دفعات چاپ: 135 بار |
دفعات ارسال به دیگران: 0 بار |
0 نظر