معاون مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری: برنامه ریزی ها باید برای بهبود کیفیت آموزشی باشد
معاون مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: برنامه ریزی ها باید برای بهبود کیفیت آموزشی باشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر محمدرضا نیستانی در کارگاه ارزیابی درونی و تدوین برنامه های بهبود کیفیت گروه های آموزشی دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: برنامه ریزی برای بهبود کیفیت، برنامه ریزی خرد و اجرایی، برنامه ریزی توسعه ای، برنامه ریزی مشارکتی و برنامه ریزی برای تغییر شیوه های اجرا از ویژگی های ارزیابی و برنامه ریزی بهبود کیفیت در سطح گروه است.
وی با بیان اینکه در برنامه ریزی توسعه ای باید گام به گام جلو رفت، ادامه داد: در بهبود کیفیت گروه ها باید همه مولفه های گروه را در نظر گرفت.
نیستانی اضافه کرد: دروندادهای گروه آموزشی، فرآیندهای گروه آموزشی، بروندادهای گروه آموزشی و پیامدهای گروه آموزشی مولفه های تشکیل دهنده کیفیت گروه آموزشی است.
دکتر ترحم مصری معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: سیاست دانشگاه فربه کردن گروه ها است.
وی با اشاره به ضرورت برنامه ریزی بر اساس مزیت های نسبی تصریح کرد: جذب هیات علمی در دانشگاه محقق اردبیلی هم بر اساس نیازهای گروه های آموزشی انجام می شود.
دکتر فرزاد میرزایی مدیر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه محقق اردبیلی گفت: ارزیابی درونی گروه های آموزشی مصوبه هیات رئیسه این دانشگاه است.
وی با اشاره به اهداف ارزیابی درونی گروه ها تصریح کرد: هدف از این ارزیابی شناسایی نقاط ضعف و قوت گروه های آموزشی است و کارگاه به صورت عملی برگزار می شود.

دفعات مشاهده: 1189 بار |
دفعات چاپ: 410 بار |
دفعات ارسال به دیگران: 0 بار |
0 نظر