سرپرست مدیریت دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی: هوشمندسازی خدمات دانشجویی، بهبود وضعیت غذاخوری دانشگاه و جذب منابع مالی
سرپرست مدیریت دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی فعالیتهای انجام یافته در سه سال اخیر در حوزه هوشمندسازی خدمات دانشجویی، بهبود وضعیت غذاخوری دانشگاه و جذب منابع مالی را تشریح کرد.
.jpg)
دکتر اسماعیل گلی کلانپا در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه با اشاره به تدوین برنامه جامع 5 ساله خدمات دانشجویی، هوشمند سازی خدمات دانشجویی و گسترش خدمات الکترونیک را از جمله برنامه های محوری مدیریت دانشجویی ذکر کرد و گفت: در این راستا، کلیه مراحل واگذاری خوابگاه دانشجویی اعم از رزرو و واریز اجاره بهای خوابگاه از طریق نرم افزار گلستان دانشجویی و نرم افزار فاز 2 صندوق رفاه دانشجویان انجام می گیرد که نقش بسیار مهمی در کاهش مراجعه حضوری دانشجویان داشته است.
وی ضمن تقدیر از همکاری معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی و مدیریت حراست دانشگاه، افزود: راه اندازی کنترل هوشمند(گیت) تردد دانشجویان مجتمع خوابگاهی کوثر، نصب دوربین مدار بسته به محوطه تمام خوابگاه های خودگردان و دیوار متصل به خیابان مجتمع خوابگاهی کوثر و کانکس و برگزاری انتخابات شورای صنفی به صورت الکترونیکی از دیگر اقدامات مهم در این زمینه میباشد.
سرپرست مدیریت دانشجویی دانشگاه با اشاره به دو منویی شدن اکثر وعده های غذایی غذاخوری دانشگاه و توزیع و پخت حدود شش هزار پرس وعده غذایی در هر روز، تلاش برای بهبود کیفیت غذای دانشجویی را از دیگر برنامه های مهم این مدیریت اعلام کرد و گفت: نوع برنج غذاخوری دانشگاه تغییر یافته است. همچنین خرید تجهیزات جدید نظیر ظرفشویی، کانتر توزیع غذا، گرم خانه و توزیع غذا در خوابگاه های خودگردان و خوابگاه شهید رحیمی، زیباسازی سالن غذاخوری و توزیع صبحانه به همراه وعده غذایی شام از جمله اقدامات انجام یافته در بخش غذاخوری دانشگاه می باشد.
گلی با اشاره با ضرورت راه اندازی رستوران های مکمل با مشارکت بخش خصوصی، بیان کرد: از سال 1393 این موضوع به همت معاونت دانشجویی وقت دانشگاه پیشنهاد و جزو برنامه های 5 ساله خدمات جامع دانشجویی قرار گرفت. خوشبختانه این طرح در هیات امنای دانشگاه تصویب شده است و به زودی اقدامات اولیه راه اندازی آن انجام خواهد شد. در این طرح، به غذای خورده شده توسط دانشجویان یارانه پرداخت خواهد شد که اجرای آن نقش مهمی در کاهش ترافیک غذاخوری مرکزی و افزایش رضایتمندی دانشجویان خواهد داشت.
وی توجه به تامین منابع مالی اقدامات پیشبینی شده در برنامه 5 ساله جامع خدمات دانشجویی از خارج دانشگاه و درآمدزایی را یکی دیگر از اولویت های کاری مدیریت دانشجویی دانشگاه در سه سال گذشته عنوان کرد و گفت: با برنامه ریزی و پگیری های لازم مدیران مرتبط با امور دانشجویی وزارت علوم از جمله معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان، رئیس محترم صندوق رفاه دانشجویان و مدیر خدمات رفاهی صندوق رفاه از بخش های مختلف دانشگاه بازدید کرده اند که در نتیجه آنها، حدود 10 میلیارد ریال از سوی رئیس سازمان امور دانشجویان و حدود 15 میلیارد ریال از سوی رئیس صندوق رفاه دانشجویان به بخش دانشجویی دانشگاه کمک شده است که در تعمیر و تجهیز خوابگاه ها و غذاخوری دانشگاه هزینه شده است.
وی به درآمدزایی مدیریت دانشجویی از اسکان مهمانان تابستانه اشاره و بیان کرد: درآمدهای این بخش در سال 93 حدود 50 میلیون تومان بود که در سال 94 و 95 به قریب 100 میلیون تومان و در سال 96 به 250 میلیون تومان افزایش یافته است.
سرپرست مدیریت امور دانشجویی دانشگاه ضمن قدردانی از همکاری بخش های مختلف دانشگاه، راهاندازی رستوران مکمل، برقراری ارتباط بین نرم افزار گلستان دانشجویی و سیستم فاز 2 صندوق رفاه دانشجویی، صنعتی سازی غذخوری دانشگاه و تلاش برای جذب منابع مالی را از برنامه های محوری آتی حوزه دانشجویی در کیفی سازی خدمات دانشجویی ذکر کرد.
دفعات مشاهده: 1218 بار |
دفعات چاپ: 348 بار |
دفعات ارسال به دیگران: 0 بار |
0 نظر