مدیریت اداری

EN | AR | AZ |

شرح وظایف اداره کارگزینی اعضای غیر هیأت علمی

- اجرای سیاست ها و خط مشیهای دانشگاه در زمینه های مربوط به امور اداری ، استخدامی.

- همکاری در اجرای طرح طبقه بندی مشاغل کارکنان.

- تعیین رشته شغلی پست های سازمانی دانشگاه با توجه به طرحهای طبقه بندی مشاغل.

- ایجاد ، نگهداری و به روز رسانی اطلاعات کارکنان.

- مشارکت در جلسات و کمیسیونهای مختلف مورد درخواست و اظهار نظر و ارائه پیشنهادات لازم .

- همکاری در ارزشیابی عملکرد کارکنان و ارائه گزارش به مقام مافوق.

- اعلام شروع بکار و خاتمه کار کارکنان به مراجع زیربط.

- ابلاغ کلیه دستورالعمل ها و اطلاعیه های مربوط به کارکنان با هماهنگی مدیر امور اداری.

- انجام امور مربوط به صدور احکام پرسنلی کارکنان.

- همکاری در تهیه و تنظیم آیین نامه ها و بخشنامه ها و دستورالعمل های لازم و نظارت مستمر بر حسن اجرای بخشنامه ها و آیین نامه ها.

- امور کارشناسی مربوط به بررسی مدت مجاز توقف در وضعیت پیمانی، رسمی آزمایشی و استخراج وضعیت های موجود کارکنان و اعلام به واحدهای مربوط.

- مطالعه مستمر مجموعه قوانین و مقرارات اداری و استخدامی کشور، قوانین کار، بخشنامه ها و تصویب نامه ها به منظور آشنایی کامل در اجرای آنها و پیشنهاد روش های مطلوب در اداره امور استخدامی دانشگاه.

- بررسی پرونده های پرسنل حائز شرایط بازنشستگی و تهیه گزارشهای لازم در خصوص بازنشستگی کارکنان.

-  تهیه مدارک لازم و ارسال به مراجع ذیربط جهت تبدیل وضعیت استخدامی.

- به روز کردن سیستم حضور و غیاب اعضای غیر هیأت علمی.

- محاسبه و استخراج اضافه کار، تاخیر و تعجیل، ماموریت و مانده مرخصی های اعضای غیر هیأت علمی.
 
- ارائه گزارش از وضعیت انجام امور محوله به مدیر اداری.

- انجام امور مربوط به مکاتبات واحد مربوطه و پیگیری نامه های وارده و صادره.

- امور مربوط به انتقال سوابق بیمه ای از صندوق ها و تغییر صندوق بیمه ای.

- همکاری با مدیر اداری در تامین نیازهای نیروی انسانی با استفاده از برنامه های جابجایی، نقل و انتقال و تغییر شغل با هدف بالا بردن
راندمان کاری پرسنل.

- تهیه و تنظیم و نگهداری پرونده های استخدامی پرسنل.

- انجام امور اداری مربوط به استخدام ، انتقال، مأموریت و مرخصی کارکنان.

- ارائه راهکارهای تکمیلی در جهت بهینه سازی سیستم های مکانیزه مورد استفاده در دانشگاه.

- پیش بینی و برآورد نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه با همکاری مدیر اداری.

- مستند سازی فرآیندها و روش های انجام کار با همکاری مدیر اداری.

- بررسی پیشنهادات و یا شکوائیه های کارکنان در ارتباط با نحوه تطبیق با طرح طبقه بندی مشاغل و ارائه رهنمودهای لازم.

-​تهیه شرح وظایف پست های سازمانی دانشگاه با همکاری واحدهای ذیربط.



CAPTCHA