ادراک دانش آموزان از تعاملات بين فردي با معلم، پيوند با مدرسه و عملکرد تحصيلي
بررسي ويژگيهاي روانسنجي پرسشنامه تدریس تحول آفرین
تحليل عاملي تائيدي مقیاس گرایش به تفکر انتقادی در دانش آموزان
روانشناسي مدرسه: نقشها، كاركردها و صلاحيت هاي حرفهاي
بررسي ويژگي هاي روان سنجي پرسشنامه سبک¬های عاطفی در دانشجويان
رواسازی و اعتبار سنجی مقیاس بی توجهی به کودکان و نوجوانان (MNBS-A)
نقش عناصر فیزیکی مدرسه در میزان رضایت مندی و موفقیت آموزشی دانش آموزان |