EN | AR | AZ |

اعضا - ناصر سیف اللهی


:: فهرست بخش ها ::
:: ::
:: پروفسور ناصر سیف اللهی | برگشت به صفحه کارنامه علمی | [نسخه ویژه چاپ] ::
دانشجویان تحت راهنمایی
بررسی اثر بهبود فضای کسب و کار بر توسعه صنعت گردشگری مورد مطاله کشورهای منتخب در حال توسعه و توسعه یافته
بررسی رابطه بین درامد سرانه و گردشگری                                                                                                         
بررسی نقش تعدیلگر معنویت در رابطه بین سرمایه انسانی و مسئولیت اجتماعی در سازمان‌ها ( مورد مطالعه دانشگاه محقق اردبیلی)
بررسی نقش فرایندهای کسب اطلاعات ارتباطی و رسانه اجتماعی بر عملکرد ارتباط با مشتری                                  
بررسی اثر نوسانات قیمت نفت و نرخ ارز بر روسی شاخص صنعت بورس اوراق بهادار با رویکرد GARCH-M              
بررسی تاثیر دانش مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری در بهبود کیفیت خدمات در صنعت هتل داری                       
شناسایی و بررسی قابلیت تخصصی بازاریابی خدمات بر عملکرد کسب و کار                                                           
بررسی تأثیر ابعاد بازارگرایی و تبلیغات مبتنی بر شیوه شفاهی بر عملکرد با نقش واسطه‌ای ترجیح مشتریان برند بیمه آسیا
در اردبیل
تاثیر سوء گیری های رفتاری بر قصد سرمایه‌گذاری مخاطره آمیز با نقش تعدیل گر سواد مالی (مطالعه موردی بورس
 اوراق بهادار تهران)
بررسی تأثیر استراتژی‌های سرمایه‌گذاری بر عملکرد مالی و غیر مالی با نقش میانجی نوآوری باز                               
بررسی اثر مدیریت دانش و نوآوری بر رضایت گردشگران                                                                         
بررسی اثر مدیریت دانش مشتری بر عملکرد بازار در بخش خدمات با نقش واسطه­ای قابلیت نوآوری                                   
اثر جذبه شخصیت برند و درک از جهانی بودن برند در وابستگی عاطفی مصرف کننده با نقش میانجی درک از لوکس بودن برند
(مورد مطالعه : پوشاک ترکیه در اردبیل)
بررسی تاثیر مدیریت دانش و نوآوری فناورانه بر خلق مزیت رقابتی (مورد مطالعه: شرکت های تولیدی پارس خزر و پارس شهاب)
بررسی تاثیر رفتار شهروندی برند بر عملکرد مالی و غیر مالی شرکتها با نقش واسطه ای تعهد سازمانی                                
تأثیر واکنش به تبلیغات نقطه خرید بر وفاداری با نقش میانجی خود پنداره مشتری                                                                       
طراحی وتبیین الگوی مفهومی اثر موانع صادرات بر رقابت پذیری صادرات محصولات کشاورزی                                    
 (مطالعه موردی استان اردبیل)
بررسی تأثیر شخصیت برند و تعامل برند با مصرف‌کننده بر نیات رفتاری                                                                 
بررسی اثر گردشگری فرهنگی و تشخیص فرصت های کارآفرینانه در توسعه صنعت گردشگری                         
بررسی تاثیر ویژگی های تبلغات در رسانه های اجتماعی بر تعدیل گردشگری فصلی با نقش میانجی EWOM
بررسی تاثیر مولفه های ظاهری محصول بر ترجیح مصرف کننده گوشی های هوشمند با نقش میانجی شخصیت برند
بررسی تأثیر دانش مصرف کننده و تجربه برنـد بـر اثـربخشـی تبلیغـات                                                      
بررسی اثر عدالت سازمانی بر اشتیاق به کار با نقش میانجی سبک رهبری تحول‌آفرین                                           
بررسی تأثیر هوش بازار بر عملکرد کسب وکار با نقش میانجی بازاریابی کارآفرینانه                                             
بررسی اثر مدیریت دانش بازاریابان بر اثربخشی بازاریابی شبکه­ای                                                                    
بررسى اثر شخصیت برند و هویت برند بر عملکرد مالى شرکت‌ها با نقش میانجى کیفیت ادراک شده برند                          
:: ::