معاونت فرهنگی و اجتماعی

EN | AR |

ششمین جشنواره ملی رویش نیمه دوم آذرماه 95 برگزار شد

ششمین جشنواره ملی رویش نیمه دوم آذرماه ۹۵ برگزار شد.

AWT IMAGE

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی، ششمین جشنواره ملی رویش نیمه دوم آذرماه ۹۵ با حضور کانون های فرهنگی و هنری دانشگاه محقق اردبیلی آذرماه ۹۵ در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد.

این جشنواره با ۹۴ غرفه، شرکت ۸۳ دانشگاه، ۴۰۰ دانشجو و کارشناس کانونهای فرهنگی و هنری و ۳۵ دانشجوی خارجی از کشورهای تاجیکستان،چین،پاکستان،یمن،افغانستان،ترکیه، هند و چند کشور دیگر در مورخ ۲۰ آذرماه با حضور مدیرکل امور فرهنگی وزارت علوم در محل نمایشگاه دائمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتتاح شد.

AWT IMAGE

***

AWT IMAGE

گفتنی است جشنواره ملی رویش روز چهارشنبه ۲۴ آذر ۹۵ در تالار مولوی دانشگاه با اکران فیلم، برگزاری کارگاههای آموزشی و تهران گردی با حضور شرکت کنندگان پایان یافت.

مطالب مشابه


دفعات مشاهده: 618 بار   |   دفعات چاپ: 230 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA