روابط عمومی

EN | AR | AZ |

پیام قدردانی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از حضور حماسی ملت شریف ایران اسلامی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از حضور حماسی ملت شریف ایران اسلامی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قدردانی کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر اسماعیل چمنی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی برای قدردانی از حضور حماسی ملت شریف ایران اسلامی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پیامی صادر کرد.
متن این پیام به شرح زیر است:
بسمه تعالی
 
حضور پرشور و حماسی ملت شریف ایران اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری، نشان از اعتقاد و امید به آینده کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران است و در این میان نقش مهم و بی‌بدیل مقام معظم رهبری و رهنمودهای ایشان برای شرکت فعال مردم در انتخابات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
ملت شریف ایران اسلامی در ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ با حضور حماسی خود دشمنان جمهوری اسلامی ایران را مایوس، و ثابت کردند که در شرایط حساس پشتیبان ولایت فقیه و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و حضور حماسی آنان در این انتخابات باعث افتخار و سربلندی ملت ایران شد.
اینجانب به نمایندگی از دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی از حضور فعال و مسئولانه ملت شریف ایران اسلامی، علی‌الخصوص مردم شریف استان اردبیل در انتخابات اخیر که نشان از همت والا در راه اعتلای نظام اسلامی را دارد، تشکر و قدردانی می‌کنم و به رئیس جمهور منتخب مردم ایران تبریک عرض می‌نمایم.
امیدوارم این انتخاب نقطه عطفی برای پیشرفت و توسعه کشورمان بوده و در راستای وعده‌های رئیس جمهور منتخب مردم شریف ایران اسلامی سبب افزایش همبستگی در جامعه شود و با همت و تلاش مردم عزیز، ایران اسلامی به روزهای بهتری برسد و همه‌ی ما بتوانیم در کنار هم، به سوی آینده‌ای روشن و پرامید حرکت کنیم.
اسماعیل چمنی
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 89 بار   |   دفعات چاپ: 1 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر