نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل: لزوم نمایش چهره علمی مطلوب توسط بسیج دانشجویی در دانشگاه ها

 | تاریخ ارسال: 1401/11/30 - 08:49 | 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: از جهت علمی باید بسیج چهره علمی خوبی را نشان دهد و نخبگان دانشگاهی بلافاصله جذب بسیج شود چرا که این نخبگان ثروت و سرمایه اصلی کشورمان هستند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، آیت الله سید حسن عاملی ۲۹ بهمن در دیدار با اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: از جهت علمی باید بسیج چهره علمی خوبی را نشان دهد و نخبگان دانشگاهی بلافاصله جذب بسیج شود؛ چرا که این نخبگان ثروت و سرمایه اصلی کشورمان هستند.
وی با اشاره به ضرورت بالا بودن روحیه بسیج دانشجویی، عنوان کرد: قدرت روحی شرط اساسی پیشبرد کارها در جامعه است و بدون قدرت روحی توفیقی حاصل نمی شود.
عاملی ادامه داد: برنامه تهذیب نفس و توشه های معنوی خوب در دانشگاه از جمله دیگر مواردی است که سبب رشد و توسعه خواهد شد.
امام جمعه اردبیل در خصوص حجاب اسلامی اذعان کرد: خداوند هیچ احتیاجی به حجاب ندارد اما این حجاب را تکلیف کرده است تا ارزش و احترام زن حفظ شود.
دکتر عباس فنی اصل معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی نیز گفت: دانشگاه محقق اردبیلی بیش از ۱۰۰ تشکل دانشجویی، کانون و انجمن علمی فعال دارد که در زمینه های فرهنگی، سیاسی، علمی و پژوهشی و همچنین هنرآموزی و تولید شغل فعالیت دارند.
وی با اشاره به فعالیت های چشمگیر فرهنگی دانشگاه محقق اردبیلی، افزود: ۸۰ نشریه در دانشگاه در حال انتشار است که اغلب آنها نشریات دانشجویی است.
فنی اصل تصریح کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه یکی از فعال ترین و کاربردی ترین تشکل هایی است که در دانشگاه برنامه های متنوع و ویژه ای را برگزار می کند.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به انتخاب افراد نخبه به عنوان مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه، خاطرنشان کرد: اخیرا ۹۰ نفر از برداران و خواهران دانشجو از دانشگاه محقق اردبیلی به مشهد مقدس اعزام شدند که در این سفر زیارتی دوره ها و برنامه های کاربردی و مهمی با حضور اساتید کشوری برگزار شد.
پایان خبر


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 594 بار   |   دفعات چاپ: 72 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر