رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی: انقلاب اسلامی سبب رشد و شکوفایی کشور در عرصه های مختلف شد

 | تاریخ ارسال: 1401/11/12 - 15:01 | 
رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: امروزه اهمیت انقلاب اسلامی برای فردی پوشیده نیست و این انقلابی بی همتا است که در عرصه های مختلف سبب رشد و شکوفایی کشور شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر بهرام ایمانی ۱۲ بهمن در مراسم گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: امروزه اهمیت انقلاب اسلامی برای فردی پوشیده نیست و این انقلابی است بی همتا که در همه زمینه ها سبب رشد و شکوفایی و دگرگونی شده است.
وی با اشاره به جوانمردی های شهدای انقلاب، افزود: امروز  هرچه داریم به برکت خون شهدا است که همین موضوع کافی است که به اهمیت انقلاب پی ببریم.
رئیس دانشکده علوم اجتماعی عنوان کرد: براساس تصمیم اتخاذ شده در دانشکده هر دو سال حداقل دو جشن بزرگ مناسبتی برگزار خواهیم کرد که قرار است در این جشن ها از نفرات برتر فرهنگی و علمی دانشکده تجلیل به عمل آید.
حجت الاسلام والمسلمین بهنام علیپور معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی گفت: زمانی که از انقلاب اسلامی بحث می کنیم نباید از ویژگی های بی نظیر انقلاب اسلامی غافل شویم و به این موضوع توجه کنیم که چرا کل دنیا در برابر انقلاب اسلامی ایستاده است.
وی با اشاره به ویژگی های انقلاب اسلامی، افزود: مهمترین ویژگی انقلاب ما همان اسلامی بودن است که بر همین اساس ما در بستر انقلاب تلاش می کنیم تا فرمان الهی را در روی زمین جاری کنیم.
علیپور عنوان کرد: یکی از ثمرات انقلاب این است که به انسان ها شخصیت و آبرو داد و پیشرفت ها و دستاوردهای انقلاب بسیار چشمگیر و بی نظیر بوده است.
معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی تاکید کرد: انقلاب ما در حوزه های علمی، اقتصادی، نظامی، فرهنگی، اجتماعی و غیره پیشرفت های بسزایی داشته است که نیاز است برای نسل جدید تبیین شود.
وی مردمی بودن انقلاب اسلامی را بی نظیرترین ویژگی آن دانست و افزود: مردم همیشه پای انقلاب بوده اند و در تمام مشکلات این مردم بوده اند که ایستادگی کرده و دشمنان را همواره نا امید کرده اند.
پایان خبر


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 546 بار   |   دفعات چاپ: 44 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر