طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه انجام گرفت؛ انتصاب و معرفی سرپرست مدیریت پژوهشی دانشگاه محقق اردبیلی

 | تاریخ ارسال: 1401/11/11 - 14:08 | 
طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی، دکتر موسی ترابی به عنوان سرپرست مدیریت پژوهشی این دانشگاه منصوب و معرفی شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، طی حکمی از سوی دکتر اسماعیل چمنی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی، دکتر موسی ترابی به عنوان سرپرست مدیریت پژوهشی این دانشگاه منصوب و معرفی شد.
دکتر جبرائیل رزمجو معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی ۱۱ بهمن در مراسم تکریم مدیر سابق پژوهشی و سرپرست جدید این مدیریت دانشگاه با اشاره به اهمیت پژوهش در دانشگاه و جامعه، گفت: بازنگری آئین نامه گرنت پژوهشی طی ماه های اخیر در دانشگاه محقق اردبیلی انجام شده و با تصویب در شورای پژوهشی و شورای دانشگاه به زودی ابلاغ خواهد شد.
وی با اشاره به وضعیت علمی و پژوهشی دانشگاه، افزود: در راستای ارتقای رتبه دانشگاه در مجامع ملی و بین المللی افزایش حمایت ها و پاداش های پژوهشی در دستور کار دانشگاه قرار گرفته است.
رزمجو دانشگاه محقق اردبیلی را نماد علمی استان معرفی کرد و ادامه داد: بر همین اساس پیشرفت دانشگاه در ابعاد مختلف پیشرفت استان را به همراه خواهد داشت.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به تغییر مدیر پژوهشی دانشگاه، گفت: با توجه به اینکه طی ماه های اخیر فرد مناسبی برای جایگزینی دکتر حسین شایقی که از نخبگان برجسته ملی و بین المللی است، در بنیاد نخبگان استان انتخاب نشد، دکتر حسین شایقی به بنیاد نخبگان استان بازگشت و پس از بررسی های فراوان دکتر موسی ترابی که فردی مردم دار، توانمند و پرتلاش است، به این سمت منصوب شد.
دکتر موسی ترابی سرپرست مدیریت پژوهشی دانشگاه محقق اردبیلی نیز با تقدیر از حسن اعتماد رئیس و معاون پژوهش و فناوری دانشگاه به وی، گفت: حضور در مجموعه پژوهشی دانشگاه لذت ‌بخش بوده و امیدوارم با همکاری کارکنان این حوزه بیش از پیش در خدمت جامعه دانشگاهی و پژوهشگران باشم.
دکتر حسین شایقی مدیر سابق پژوهشی دانشگاه محقق اردبیلی نیز با اشاره به همکاری و همدلی موجود در معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه، گفت: طی مدت کوتاه حضور در این مدیریت، در خصوص بازنگری آئین نامه گرنت، برگزاری مطلوب هفته پژوهش و فناوری و غیره اقداماتی خوبی انجام شد.
گفتنی است در ادامه حکم دکتر موسی ترابی به عنوان سرپرست مدیریت پژوهشی دانشگاه محقق اردبیلی به وی اعطا و با اهدای لوح از خدمات دکتر حسین شایقی مدیر سابق پژوهشی دانشگاه تجلیل به عمل آمد.
پایان خبر


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 638 بار   |   دفعات چاپ: 54 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر