طی حکمی از سوی سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی انجام گرفت؛ انتصاب سرپرست دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی

 | تاریخ ارسال: 1401/5/12 - 13:22 | 
طی حکمی از سوی سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی، سرپرست دانشکده علوم اجتماعی این دانشگاه منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، طی حکمی از سوی دکتر اسماعیل چمنی سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی، دکتر بهرام ایمانی به عنوان سرپرست دانشکده علوم اجتماعی این دانشگاه منصوب شد.
دکتر قادر قاسمی سرپرست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی ۱۲ مرداد در مراسم تکریم رئیس سابق و معارفه سرپرست دانشکده علوم اجتماعی این دانشگاه ضمن تبریک انتصاب دکتر بهرام ایمانی به عنوان سرپرست دانشکده علوم اجتماعی، گفت: جایگاه و اهمیت اخلاق در زندگی اجتماعی تا جایی است که حتی عمل کردن به قوانین و مقررات اجتماعی نیز بدون پشتوانه اخلاقی ممکن نیست.
وی اخلاق را بهترین ضامن اجرای قوانین و مقررات دانست و افزود: مباحث اخلاقی همواره از مهمترین اهداف پیامبران بوده است.
قاسمی به ضرورت رعایت اخلاق مداری تاکید و تصریح کرد: دانشکده علوم اجتماعی به سبب مسئولیت اجتماعی خود باید در برقراری روابط اجتماعی مناسب الگوی سایر دانشکده ها نیز باشد.
سرپرست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه برای ایجاد رشته های جدید به ویژه رشته های نو و کاربردی متناسب با نیازهای جامعه تلاش خواهیم کرد، افزود: آموزش مجازی نیز با قوت تمام تداوم خواهد یافت و تلاش می کنیم دروس برخی از رشته های تحصیلات تکمیلی را به صورت مجازی برگزار کنیم.
وی با بیان اینکه رئیس سابق دانشکده به عنوان اولین رئیس این دانشکده تلاش های ماندگاری در راستای تجهیز و ارتقای این دانشکده انجام داده و مدیران شایسته و ارزشمندی را تربیت کرده است، افزود: سرپرست دانشکده نیز فردی جوان و ارزشی است که قطعا با همدلی و همفکری همکاران موفق عمل خواهد کرد.
دکتر بهرام ایمانی سرپرست دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی نیز ضمن تقدیر از حسن اعتماد سرپرست دانشگاه به وی، گفت: اخلاق مداری سرلوحه کار دانشکده بوده و ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه دانشکده علوم اجتماعی نیازمند رشته های جدید در مقطع دکتری است، افزود: دوره توانمندسازی کیفیت تدریس برای اساتید مدعو برگزار خواهد شد.
وی همچنین از تلاش برای افزایش مجلات علمی پژوهشی دانشکده خبر داد.
دکتر محمد حسن زاده رئیس سابق دانشکده علوم اجتماعی نیز با بیان اینکه در طول دوران مسئولیت تمام تلاش هایم خیرخواهانه و بدون تبعیض میان همکاران و دانشجویان بود، گفت: سرپرست دانشکده فردی پرتلاش و با انگیزه بالا است و قطعا منشا آثار خیر برای دانشکده و دانشگاه خواهد بود.
گفتنی است در ادامه حکم دکتر بهرام ایمانی به عنوان سرپرست دانشکده علوم اجتماعی به وی اعطا و با اهدای لوح از خدمات دکتر محمد حسن زاده تجلیل به عمل آمد.
پایان خبر



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 702 بار   |   دفعات چاپ: 25 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر