در اولین همایش ملی تجلیل از معلمین، اساتید دانشگاه و همیاران طرح شاهد انجام شد؛ انتخاب عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان استاد برگزیده طرح شاهد

 | تاریخ ارسال: 1401/2/21 - 13:14 | 
دکتر اکبر صفرزاده عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان برگزیده اولین همایش ملی تجلیل از معلمین، اساتید دانشگاه و همیاران طرح شاهد انتخاب و تجلیل شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر اکبر صفرزاده استاد مشاور طرح شاهد دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان برگزیده اولین همایش ملی تجلیل از معلمین، اساتید دانشگاه و همیاران طرح شاهد انتخاب و تجلیل شد.
در بخش هایی از لوح دکتر اکبر صفرزاده که به امضای معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری رسیده، آمده است:

معلمین و اساتید حوزه و دانشگاه برگزیدگان جامعه اند و مظهر فاخر دانش، پژوهش، ادب، مهرورزی و مبارزه با نادانی و غفلت هستند. به پاس نکوداشت مقام شامخ معلم و در سالروز شهادت استاد فرزانه آیت الله مرتضی مطهری و در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، کسب استاد برگزیده طرح شاهد که حاصل تلاش و پشتکار شما در رسیدگی به امور مختلف علمی، فرهنگی و اجتماعی فرزندان شاهد و ایثارگر می باشد را صمیمانه تبریک عرض می نماییم.
گفتنی است در این همایش با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران از ۳۱ نفر از معلمین، اساتید حوزه و دانشگاه و همیاران طرح شاهد در‌ حوزه استان تهران و ۱۱۹ نفر دیگر به ‌صورت همزمان در استان ‌ها تجلیل به عمل آمد.
پایان خبر


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 695 بار   |   دفعات چاپ: 26 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر