طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه صورت گرفت: انتصاب معاون جدید اداری و مالی دانشگاه محقق اردبیلی

 | تاریخ ارسال: 1400/10/20 - 15:03 | 
طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی، معاون جدید اداری و مالی این دانشگاه منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، طی حکمی از سوی دکتر عزیز حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی، دکتر معرفت سیاه کوهیان به عنوان معاون جدید اداری و مالی این دانشگاه منصوب شد.
دکتر عزیز حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در مراسم تکریم و معارفه معاونان سابق و جدید اداری و مالی این دانشگاه با بیان اینکه از سال ۱۳۹۷ کشور تحت تاثیر تحریم های ظالمانه قرار گرفت و در وضعیت سختی قرار گرفتیم، گفت: با این حال با مشارکت همکاران در رشد و اعتلای نام دانشگاه تلاش کردیم.
وی با بیان اینکه دکتر اردوان قربانی در سمت معاونت اداری و مالی دانشگاه فعالیت های گسترده ای انجام دادند و فعالیت هایش باقیات الصالحات است، افزود: از این پس نیز به عنوان مشاور رئیس دانشگاه در امور اجرایی فعالیت خواهد نمود و کمک حال دکتر سیاه کوهیان در معاونت اداری و مالی خواهد بود.
دکتر معرفت سیاه کوهیان معاون جدید اداری و مالی دانشگاه محقق اردبیلی ضمن تقدیر از حسن اعتماد رئیس دانشگاه به وی، گفت: مسئولیت معاونت اداری و مالی بسیار سنگین است، ولی با توانمندی همکاران حوزه اداری و مالی می توانیم به نحو احسن عمل کنیم.
وی با بیان اینکه در حال حاضر شرایط سختی در کشور حاکم است، ادامه داد: با کمک همدیگر در بخش های مختلف دانشگاه بتوانیم زمینه های رشد و اعتلای دانشگاه را فراهم آوریم.
دکتر اردوان قربانی معاون سابق اداری و مالی دانشگاه نیز با بیان اینکه طی سال های اخیر از لحاظ تحریم ها و شرایط کرونایی در بدترین شرایط زمانی قرار گرفتیم، ولی در مقایسه با دانشگاه های مختلف کشور بهتر عمل کردیم، گفت: با تلاش همکاران در شاخص های ملی و بین المللی نیز ارتقا یافتیم.
وی با بیان اینکه پروژه کتابخانه مرکزی که از سال ۱۳۸۷ آغاز و طی سالیان متمادی به سرانجام نرسیده بود، طی سال های اخیر مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی افزود: در خصوص سایر پروژه های احداث از جمله ساختمان دانشکده علوم اجتماعی، فاز ۲ دانشکده فنی و مهندسی، یادمان شهدای گمنام و تعمیرات نیز نهایت تلاش خود را به کار بستیم تا در شان دانشگاه محقق اردبیلی عمل نماییم.
 گفتنی است در ادامه حکم دکتر معرفت سیاه کوهیان معاون جدید اداری و مالی به وی اعطا و از زحمات دکتر اردوان قربانی معاون سابق اداری و مالی دانشگاه تجلیل به عمل آمد. همچنین دکتر اردوان قربانی به عنوان مشاور رئیس دانشگاه در امور اجرایی منصوب شد.
شایان ذکر است دکتر معرفت سیاه کوهیان استاد تمام گروه آموزشی فیزیولوژی ورزشی دانشگاه محقق اردبیلی بوده و ریاست دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی و معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه را در سابقه مدیریتی خود دارد.


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 1225 بار   |   دفعات چاپ: 74 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر