بررسی راهکارهای از سرگیری آموزش حضوری در آموزش عالی اردبیل

 | تاریخ ارسال: 1400/7/21 - 13:39 | 
نشست بررسی راهکارهای از سرگیری آموزش حضوری در آموزش عالی استان اردبیل برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر عزیز حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی و رئیس دانشگاه معین استان اردبیل در این نشست گفت: واکسیناسیون عموم مردم و دانشجویان و کارکنان دانشگاه ها به سرعت در حال انجام است.
وی با بیان اینکه به مرور شرایط برای آموزش حضوری در دانشگاه ها مهیا می شود، تصریح کرد: اصل اول سلامتی دانشجویان و کارکنان است و شورای معین دانشگاه های استان تشکیل جلسه داده است تا به تدریج آموزش حضوری گشایش یابد.
حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حسنی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی هم گفت: در زمینه تعداد اساتید معارف اسلامی مشکل و کمبودی نداریم و اساتید معارف اسلامی باید مجوز تدریس بگیرند.
وی افزود: نباید از تربیت دانشجویان و تزکیه آنها غافل شویم و انتظار می رود همه دانشگاه ها در این زمینه بیش از پیش فعال باشند.
دکتر علی مجتهدین دبیر امور اجرایی دانشگاه معین استان اردبیل هم گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، آموزش حضوری برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری از ۱۵ مهر ماه شروع شده و آموزش حضوری دانشجویان مقاطع تحصیلی کارشناسی و پایین تر هم از ۱۵ آبان شروع خواهد شد.
دکتر فرزاد میرزائی مدیر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه محقق اردبیلی گفت: در سطح استان اردبیل ۴۲ هزار و ۷۶۱ نفر دانشجو در مقاطع مختلف وجود دارد و ۸۸۶ نفر عضو هیات علمی هم در دانشگاه های استان تدریس می کنند.
 
 


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 781 بار   |   دفعات چاپ: 62 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر