پیام رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل به مناسبت بازگشایی دانشگاه ها

 | تاریخ ارسال: 1400/7/7 - 16:28 | 
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی به مناسبت بازگشایی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی پیامی صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه متن پیام به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
بار دیگر پاییز هزار رنگ با زیبایی های خیره کننده خود جلوه نمایی کرد و از بهار علم و دانش استقبال کرد. بازگشایی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی نویدبخش آغاز دوره ای جدید در مسیر تربیت آینده سازان ایران عزیز است که در گام دوم انقلاب اسلامی با اتکا به سرمایه علم و عمل و پیروی از رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی موتور پیشران حرکت کشور به سمت ایجاد تمدن نوین اسلامی خواهند شد.
تقارن بازگشایی دانشگاه ها با هفته دفاع مقدس این پیام مهم را در بر دارد که جامعه دانشگاهیان کشور که روزی از پشت خاکریز جبهه ها برای دفاع از مرزهای ایران عزیز فداکاری ها کرد، امروز با حرکت علمی و جهادگونه خود در حال دفاع از از مرزهای علم و دانش است تا ایران را به جایگاه شایسته و برتر خود در جهان برساند و رویای خام دشمنان را برای پیشگیری از حرکت رو به رشد ملت ایران در جهان بر هم زند.
یکی از مهم ترین وظایفی که گر چه وظیفه ذاتی هر دانشجوی بیدار و متعهدی است، اما در آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه ها به صورت ویژه مورد تاکید رهبر انقلاب اسلامی قرار گرفت «جهاد تبیین گری» بود. این جهاد مقدس با هدف تبیین حقایق، زدودن ابهام ها و پاسخ به شبهاتی است که افکار عمومی ملت ایران را آماج حملات خویش قرار داده است و صد البته باید با شیوه های اخلاقی و «با منطق قوی، سخن متین و عقلانیّت کامل، همراه با زینت عاطفه و عواطف انسانی» انجام شود که امید است این توصیه راهگشا چراغ راه دانشگاهیان محترم قرار گیرد.
اینجانب به نمایندگی از مجموعه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل، ضمن عرض تبریک به مناسبت بازگشایی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی به عموم جامعه دانشگاهیان استان اعم از اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه ها، به دانشجویان جدیدالورود که مقطعی جدید از دوران حیات خویش را آغاز می کنند خیرمقدم می گویم و از خداوند متعال برای همگان آرزوی موفقیت و سربلندی می کنم.
 
عبدالله حسنی
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 396 بار   |   دفعات چاپ: 60 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر