انتخاب پایان نامه دانش آموخته دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان اثر برتر در جشنواره تالیفات برتر علمی جایزه ویژه خیام

 | تاریخ ارسال: 1400/2/22 - 12:25 | 
پایان نامه دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان اثر برتر در چهارمین جشنواره ملی و دومین جشنواره بین المللی تالیفات برتر علمی جایزه ویژه خیام برگزیده شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، پایان نامه سیدمحسن نعمتی­ اردبیلی دانش­ آموخته مقطع کارشناسی ارشد رشته روانشناسی گرایش روانشناسی عمومی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان اثر برتر در چهارمین جشنواره ملی و دومین جشنواره بین المللی تالیفات برتر علمی جایزه ویژه خیام برگزیده شد.
موضوع این پایان نامه مقایسه اثربخشی روش SMN و رژیم­ غذایی مبتنی بر کاهش کالری در کاهش وزن، عزت ­نفس و آشفتگی ­روانشناختی افراد مبتلا به اضافه وزن بوده و تحت راهنمایی دکتر محمد نریمانی و مشاوره دکتر فاطمه قنادی ­اصل و دکتر گودرز صادقی­ هشجین اعضای هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی انجام گرفته است.
مهمترین بخش این پایان نامه استفاده از روش تحلیل واریانس مانوآ با اندازه­گیری مکرر بوده است و ابداع روش SMN که روشی نوین در لاغری می ­باشد.
مقالات مستخرج از پایان نامه دو مقاله علمی ­پژوهشی، یک مقاله WOS، یک مقاله در کرسی های نظریه پردازی و نقد و مناظره، چهار همایش ملی و پنج همایش بین­ المللی می باشد. ثبت روش SMN در مرکز رشد واحدهای فناوری به عنوان اولین روش ثبت شده در این مرکز در حوزه لاغری، تالیف یک جلد کتاب، پایان ­نامه برتر کل گروه علوم انسانی، دانشجوی برتر، پژوهشگر برتر و پایان ­نامه برتر جشنواره جایزه ویژه پروفسور حسابی نیز از دیگر افتخارات این دانش آموخته می باشد.


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 1234 بار   |   دفعات چاپ: 316 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر