-
نحوه تخصیص مبلغ اعتبار پژوهشی به اعضای هیات علمی چگونه است؟
در بدو استخدام، عضو هیأت علمی درخواست مورد نظر را به معاونت پژوهشی دانشکده اعلام میکند و دانشکده از طریق سیستم اتوماسیون اداری درخواست را به مدیریت پژوهشی دانشگاه ارسال مینماید.
و در سالهای بعد از طریق تکمیل فعالیتهای پژوهشی در سامانه پژوهشی و درخواست اعتبار پژوهشی گرنت از طریق سامانه توسط هیات علمی صورت میپذیرد.
-
نحوه دریافت کلمه کاربری و کلمه عبور در سامانه پژوهشی چگونه است؟
عضو هیأت علمی درخواست خود را به انضمام تصویر حکم کارگزینی و شماره تماس و آدرس ایمیل معتبر از طریق سیستم اتوماسیون اداری به مدیریت پژوهشی ارسال مینماید.
لازم به ذکر هست عضو هیات علمی ابتدا بایستی اقدام به ایجاد پروفایل عمومی در گوگل اسکولار با Affiliation ، University of Mohaghegh Ardabili و ایمیل دانشگاهی نمایند.
-
نحوه استفاده از مبلغ تخصیص یافته اعتبار پژوهشی چگونه است؟
برای استفاده از مبلغ تخصیص یافته ابتدا باید بعد از ابلاغ مبلغ از سوی معاونت پژوهشی دانشگاه، قرارداد اعتبار پژوهشی گرنت سال جاری منعقد شود. برای اطلاع از نحوه عقد قرارداد اعتبار پژوهشی به سایت دانشگاه (uma.ac.ir) ، منوی معاونت پژوهش و فناوری مدیریت پژوهشی اعتبار پژوهشی (Grant) قرارداد انجام فعالیت های پژوهشی در قالب اعتبار پژوهشی، مراجعه فرمایید . و همچنین نحوه استفاده از مبلغ تخصیص یافته اعتبار پژوهشی در آدرس لینک مذکور در دستورالعمل اجرایی تخصیص اعتبار پژوهشی (Grant) به اعضای هیات علمی دانشگاه و گردش کار اعتبار پژوهشی میباشد.
-
چگونه اقدام به ایجاد پروفایل عمومی در گوگل اسکولار نماییم؟
برای اطلاع از نحوه ایجاد پروفایل عمومی در گوگل اسکولار به سایت دانشگاه (uma.ac.ir) ، منوی معاونت پژوهش و فناوری مدیریت پژوهشی راهنمای استفاده از google scholar مراجعه فرمایید. راهنمای تصویری ایجاد پروفایل عمومی در گوگل اسکولار و راهنمای جامع استفاده از گوگل اسکولار در لینک مربوطه قابل دسترسی است.
-
نحوه دریافت پاداش مقاله چگونه است؟
عضو هیات علمی برای دریافت پاداش مقاله از طریق سیستم سامانه پژوهشی از قسمت فعالیتهای پژوهشی اعضای هیات علمی و درخواست پاداش چاپ مقاله در مجلات اقدام به درخواست پاداش می نماید.
و دانشجویان از طریق فرم درخواست پرداخت پاداش مقالات چاپ شده دانشجویان در مجلات معتبر داخلی و خارجی موجود در سایت دانشگاه (uma.ac.ir) ، منوی معاونت پژوهش و فناوری مدیریت پژوهشی فرمها و آئین نامهها اقدام مینمایند.
-
برای تکمیل اطلاعات مقالات تخصصی چاپ شده در مجلات در قسمت فعالیت های آموزشی و پژوهشی سامانه پژوهشی پیغام "اطلاعات این صفحه به طور اتوماتیک تکمیل می شود. جهت اطلاعات بیشتر با معاونت پژوهشی تماس حاصل نمایید." صادر میکند لطفا راهنمایی بفرمایید؟
اطلاعات مقالات تخصصی چاپ شده در مجلات در سامانه پژوهشی بعد از تکمیل درخواست پاداش مقاله به طور اتوماتیک قرار میگیرد. البته تمام مقالات معتبر چاپ شده چه مقالاتی که شامل پاداش میشوند و چه مقالاتی که شامل پاداش نمیشوند از طریق درخواست پاداش مقاله توسط هیأت علمی تکمیل میشوند.
دفعات مشاهده: 1349 بار |
دفعات چاپ: 318 بار |
دفعات ارسال به دیگران: 0 بار |
0 نظر