روابط عمومی

EN | AR | AZ |

بیانیه دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل به مناسبت فرارسیدن ایام الله ۹ دی

دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل به مناسبت فرارسیدن ایام الله ۹ دی بیانیه ای صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، متن این بیانیه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
امام خامنه ای "مدظلّه العالی": « فتنه معنانش این است که یک عده ای بیایند با ظاهر دوست و دشمن وارد میدان شوند، فضا را غبارآلود کنند؛ در این فضای غبارآلود، دشمن حریص بتواند چهره ی خودش را پنهان کند، وارد میدان شود و ضربه بزند. حادثه ۹ دی یک حادثه ماندنی در تاریخ ماست. این حادثه بایستی حفظ شود، بایستی گرامی داشته شود.»
نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره با تکیه بر ولایت فقیه و بصیرت ملت شریف ایران توانسته بر بسیاری از ناملایمات و ناگواری ها پیش رو فایق آید. تاریخ انقلاب گواه است که تهدیدها و تحمیل ها خللی در عزم راسخ ملت ایران و عهد مستحکم مردم با امام و شهیدان ایجاد نکرده است.
ملت ایران در ۹ دی در تجمع عظیم عاشورایی خود بار دیگر قدرت وحدت و همبستگی خود را به نمایش گذاشتند و نشان دادند که دنیای استکبار نمی تواند جمهوری اسلامی را از صراط مستقیم خود منحرف کند، چرا که این روز پیوند عاشورایی امامت و امت، روز نمایش قدرت نرم جمهوری اسلامی، روز شکست فتنه گران و روز تشییع جنازه خائنان به وطن، برگ زرین و پر افتخار دیگری در نظام مقدس جمهوری اسلامی به ثبت رساند تا جایی که رهبر فرزانه انقلاب از آن با عنوان حماسه ای ماندگار نام بردند.
امسال بزرگداشت مراسم ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و سالگرد شهادت سردار سلیمانی و همچنین اربعین شهید فخری زاده از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که ولایتمداری، دوراندیشی و آخرت نگری جزو مهمترین ارکان حاج قاسم است.
فنته سال ۸۸ نتیجه سال ها برنامه ریزی دقیق نظام استکبار بود که به منظور وارد کردن ضربه نهایی بر پیکر انقلاب؛ نتیجه ای جز شکست نداشت و نظام سلطه و طراحان فتنه را مبهوت کرد. مردم ولایت مدار ایران اسلامی از فتنه خطرناک ۱۳۸۸ سربلند بیرون آمدند اما ملت با بصیرت ایران باید به خاطر داشته باشد که فتنه های آینده به مراتب پیچیده تر، گسترده تر و با برنامه ریزی دقیق تر اعمال خواهد شد. نظام استکبار و کسانی که در داخل از این گونه اقدامات حمایت می ‌نمودند و چهره کریه خود را در پوشش ‌های دیگری پنهان نموده ‌اند و مطمئنا در صورت پیدا نمودن فرصت مجدد لحظه ‌ای از فتنه‌ انگیزی دیگری علیه ملت ایران دریغ نخواهند کرد.
دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ های استان اردبیل، اساتید، کارکنان، دانشجویان و مردم شریف این استان شکوه ۹ دی را در صیانت از اقتدار نظام، ضرورت حفظ امنیت کشور، فصل الخطاب بودن فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی و توجه به جنگ رسانه‌ ای دانسته و ضمن محکومیت فتنه‌گران در هر برهه ‌ای از زمان، مردم را به آگاهی و بصیرت هر چه بیشتر دعوت می‌کند.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
عبدالله حسنی
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 578 بار   |   دفعات چاپ: 181 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر