دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی اهانت نشریه ها و سیاستمداران فرانسوی به پیامبر اکرم(ص) را محکوم کردند

 | تاریخ ارسال: 1399/8/7 - 18:04 | 
دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی با برگزاری تجمعی اهانت نشریه ها و سیاستمداران فرانسوی به پیامبر اکرم(ص) را محکوم کردند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل در تجمع محکومیت اهانت نشریه ها و سیاستمداران فرانسوی به پیامبر اکرم(ص) در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه بار دیگر دشمنان اسلام شخصیت نامدار الهی را مورد اهانت قرار دادند، گفت: متاسفانه این اهانت از سوی عده ای از خدا بی خبر و افرادی که در مسیر شیطانی و کفر قرار دارند، صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه رسول اکرم(ص) رحمت همه عالمیان است، افزود: ما باید خدا را شاکر باشیم که مسلمان و شیعه اهل بیت هستیم.
حسنی تاکید کرد: وعده خدا در حال تحقق است؛ چراکه دشمنان اسلام دست و پای خود را گم کرده اند و به خدا و پیامبر خدا بی احترامی می کنند.
وی با بیان اینکه شاهد هستیم که دین اسلام در حال گسترش به همه جهان است، تصریح کرد: دشمنان به خاطر عناد با اسلام و پیامبر خدا نمی توانند در مقابل گسترش اسلام ناب محمدی بایستند و مثل یک شخص کم اندیش اقدام به توهین می کنند.
حسنی با بیان اینکه ما‌ مسلمانان به همه ادیان و پیامبران الهی احترام قائل هستیم و حضرت محمد(ص) را خاتم الانبیا و دین مبین اسلام را به عنوان آخرین دین الهی برای بشریت می دانیم، خاطرنشان کرد: دنیا باید به این مهم توجه داشته باشد که هیچکس جلوی توسعه و گسترش اسلام ناب محمدی را در دنیا بگیرد.
گفتنی است در ادامه بیانیه دانشگاهیان در محکومیت اهانت نشریه ها و سیاستمداران فرانسوی قرائت شد.


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 597 بار   |   دفعات چاپ: 134 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر