روابط عمومی

EN | AR | AZ |

رئیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی مغان: تعمیرات ساختمان دانشکده مغان با اعتباری حدود ۲ میلیارد ریال در حال انجام است

رئیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی مغان دانشگاه محقق اردبیلی گفت: تعمیرات ساختمان اداری این دانشکده با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال در حال اجرا می باشد.
دکتر اصغر عبادی در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه با اعلام این خبر افزود: پروژه احداث پارکینگ خودروهای سواری نیز با مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در حال احداث است.
وی افزود: امسال حدود ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال بابت خرید تجهیزات آزمایشگاهی برای تجهیز آزمایشگاه های دانشکده و یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال نیز بابت خرید یک دستگاه تراکتور ITM ۳۹۹ جهت انجام امور آموزشی، پژوهشی و انجام امور ایستگاه تحقیقاتی هزینه شده است.
عبادی ادامه داد: با توجه به روند توسعه ‌ای دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی مغان هدف خرید تجهیزات آزمایشگاهی تجهیز آزمایشگاه های علوم گیاهی، علوم دامی و مهندسی فناوری کشاورزی و فراهم کردن مقدمات توسعه پژوهشی دانشکده بود و با این اقدام تلاش شده است تا فعالیت های پژوهشی همکاران با حداقل مشکلات انجام گیرد.  
رئیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی مغان دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به اینکه با توجه به تجربه همکاران در آموزش مجازی قبل از شیوع بیماری کرونا و فراهم بودن زیرساخت‌ های لازم توسط همکاران حوزه فناوری اطلاعات، دانشکده مشکلی از نظر برگزاری کلاس های مجازی ندارد، ادامه داد: جهت اجرای پروتکل ‌های بهداشتی مصوب وزارت بهداشت، اکثر امور مربوط به آموزش، همگام با سایت اصلی دانشگاه در بستر اینترنت به صورت مجازی انجام می‌گیرد و برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی نیز امکانات دانشجویی و پژوهشی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی فراهم می ‌باشد.
 

******************



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 724 بار   |   دفعات چاپ: 185 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر