معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد: پذیرش بدون کنکور دانشجو در برخی از کد رشته های دانشگاه

 | تاریخ ارسال: 1399/4/10 - 08:22 | 
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی از پذیرش بدون کنکور دانشجو در برخی از کد رشته های این دانشگاه طی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ خبر داد.
دکتر ترحم مصری در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه با اعلام این خبر افزود: در راستای سیاست های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص حذف کنکور در برخی رشته ها، دانشگاه محقق اردبیلی نیز طبق سنوات گذشته در برخی رشته ها بدون آزمون و صرفا بر مبنای سوابق تحصیلی داوطلب پذیرش دانشجو خواهد داشت.
وی ادامه داد: پذیرش در این رشته ها صرفا براساس سوابق تحصیلی به صورت مجزا از رشته محل های با آزمون و مستقل از کنکور با رعایت قوانین و مقررات مربوطه و با ملاک معدل کتبی دیپلم با توجه به نوع دیپلم داوطلب و رشته انتخابی وی توسط سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود.
به گفته معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی،  داوطلبانی که منحصرا متقاضی تحصیل در این رشته محل ها هستند، نیازی به ثبت نام در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ ندارند.
مصری اظهار کرد: تحصیل در دوره های روزانه رشته های بدون کنکور، در صورت کسب صلاحیت های لازم، بدون شهریه خواهد بود.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی اضافه کرد: داوطلبین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس سایت معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی به آدرس زیر مراجعه کنند:
 


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 1816 بار   |   دفعات چاپ: 122 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر