بیانیه رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل بمناسبت ۲۲ بهمن و چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی

 | تاریخ ارسال: 1398/11/21 - 15:03 | 
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل بمناسبت ۲۲ بهمن و چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی پیامی صادر کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و ارتباطات دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل، متن بیانیه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
سَیُهْزَمُ الْجَمْعُ وَیُوَلُّونَ الدُّبُرَ        «سوره قمر آیه ۴۵»
"به زودی « جمع دشمنان» شکست میخورد و پا به فرار میگذارند"
خداوند متعال را به خاطر نعمتهای فراوانش سپاس می گوییم که امروز توفیق درک چهل و یکمین بهار انقلاب اسلامی را به ما ارزانی داشت که هم اکنون  شاهد پیروزی پی در پی کشور عزیزمان و درهم شکستن دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم.
دشمنانی که با نقشه های سنگین و باطل همچون به شهادت رساندن سردار بزرگوار اسلام حاج قاسم سلیمانی و همراهانش در صدد ضربه سنگین به این کشور اسلامی بوده اند.
اما با کمک خداوند تبارک و تعالی شهادت سردار نشانی از قوت و هم دلی و همبستگی در کشورهای منطقه به وجود آورد و دشمنان فاسد و ضد بشر همچون آمریکای جنایتکار و صهیونیست خائن را به نابودی خواهد کشاند.
ملت شریف و بابصیرت ولایت مدار جمهوری اسلامی ایران همیشه در صحنه های نبرد با دشمن دست پیش گرفتند و با فدا کردن جان و مال خود علم عدالت را به دست صاحب این مملکت حضرت حجه (عج) خواهند سپرد.
با الطاف الهی یک سال از گام دوم انقلاب اسلامی همچون سالهای گذشته پر افتخار و پر قدرت و در حال پیشرفت روز افزون به پایان رسید و شکست پذیری دشمنان که یک افول تدریجی است همچنان ادامه دارد.
شکست دشمن هایی که حق را باطل مشمارند یک وعده الهی است و این وعده قطعاً وفا خواهد شد.
مقاومت ملت شریف ایران در بابر تحریم های ناجوانمردانه آمریکای جنایتکار نشانی از قدرت ملت شریف جمهوری اسلامی است و با مقاومت فشارها و مخالفت های دشمنان ریشه کن خواهد شد و شر آمریکای جنایتکار و جانیان سعودی و دست نشانده های این دولت شیطانی از این منطقه برچیده خواهد شد.
ملت بزرگ ایران با امید به آینده ای روشن خواستار عزم ملی برای تحقق پیشرفت همه جانبه نظامی ، اقتصادی و فرهنگی می باشد.
انقلاب اسلامی، وحدت و همدلی و انسجام ملی را سرمایه بزرگ پیروزی جامعه میداند و مقاومت را، راه شکست دشمن و بیگانگان از منطقه می داند.
رژیم غاصب صهیونیستی رژیمی جنایتکار، ضد بشر و حامی تروریسم بیالمللی و عامل نا امنی منطقه و کشور های اسلامی است که با مقاومت جبهه مقاومت و شکست آنها قطعی خواهد بود و قدس و فلسطین که پاره ی اسلام است آزاد خواهد شد.
دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان اردبیل با گرامیداشت ۴۱ سالگی انقلاب اسلامی و چهلمین روز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی،  ضمن تجدید میثاق با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه و مقام معظم رهبری حضرت ایت الله خامنه ای مدظله العالی بر حضور آگاهانه، منسجم و پر شور اقشار مردم شریف در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن که امسال از اهمیت و ویژگی بیشتری برخوردار است،  فراخوانده و تاکید می کند از آنجا که حضور مردم، نشان وحدت و قدرت عظیم نظام اسلامی و نماد استحکام پایه های مردمی این حکومت است ملت شریف ایران در این مسیر پایداری و صیانت از ارزش های انقلاب اسلامی، اجازه نخواهد داد دشمن با تزریق یاس و نا امیدی در جامعه به اهداف شوم خود دست یابد.
« نصر من الله و فتح قریب»
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
عبداله حسنی
رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان اردبیل


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 368 بار   |   دفعات چاپ: 117 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر