معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی: استفاده از ظرفیت های علمی و تجربی دانشگاهیان و فعالان اقتصادی از برنامه های استانداری است

 | تاریخ ارسال: 1398/6/30 - 19:31 | 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: استفاده از ظرفیت های علمی و تجربی دانشگاهیان و فعالان اقتصادی از برنامه های استانداری است.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، ارژنگ عزیزی در «نشست اقتصادی با محوریت بررسی شاخص های بخش صنعت در استان اردبیل» در دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به اهداف برگزاری این نشست ها تصریح کرد: احصای موانع و مشکلات بخش های مختلف اقتصادی و تلاش برای رفع این مشکلات تا در سطح استان از دیگر اهداف برگزاری این نشست ها است.
وی اضافه کرد: بسترسازی برای تعامل بیشتر صنعت با دانشگاه و دولت و همچنین بسترسازی برای اطلاع رسانی از سیاست های اقتصادی دولت و برنامه دولت برای بهبود امور از دیگر اهداف برگزاری این نشست محسوب می شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل ادامه داد: بنابه دستور استاندار اردبیل برای بررسی مشکلات صنعت و فعالان اقتصادی استان و ارائه راهکارهای علمی و عملی برای رفع این مشکلات با استفاده از نظرات کارشناسان، دانشگاهیان و فعالان اقتصادی و صنعتی نشست های مستمری را برگزار می کنیم تا بتوان از این طریق برای توسعه اقتصادی استان راهکارهای مناسب پیدا کرد.
دکتر عزیز حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی هم گفت: دانشگاه برای برگزاری این نشست ها آماده هست زیرا بر این باور هستیم که دانشگاه باید جامعه محور بوده و برای مشکلات جامعه باید راهکار ارائه دهد.
وی اضافه کرد: استاندار اردبیل برای رفع موانع استانی از صنعت این نشست ها را تدارک دیده است تا شاهد شکوفایی اقتصاد استان از طریق استفاده از ظرفیت های علمی دانشگاهیان و صاحب نظران باشیم.
یادآور می شود در این نشست اعضای هیات علمی دانشگاه های استان، مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی مرتبط و فعالان بخش خصوصی حضور داشته و به اظهار نظر پرداختند.

 



***********************************


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 636 بار   |   دفعات چاپ: 171 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر