بیستمین جشنواره مسابقات درون دانشگاهی ورزشی دانشجویان با مشخص شدن تیم های برتر، مسابقات فوتسال درون دانشگاهی پایان یافت

 | تاریخ ارسال: 1397/10/11 - 12:38 | 
مسابقات درون دانشگاهی در رشته فوتسال با برگزاری دیدار فینال به پایان خود رسید.
بیستمین جشنواره مسابقات ورزشی دانشجویان که چندی پیش آغاز شده بود، پایان یافت. یکی از مسابقاتی که دنبال کنندگان فراوانی دارد، رشته فوتسال است.این دوره از مسابقات با برگزاری فینال به پایان خود رسید و نفرات برتر آن نیز مشخص شد.
این مسابقات با حضور 27 تیم از دانشکده های مختلف آغاز شد و تیم ها در 8 گروه به مصاف هم رفتند که از هر گروه دو تیم به مرحله حذفی راه می یافتند.
در ادامه جدول گروه بندی تیم های شکرت کننده در این مسابقات را می بینید:



در مرحله حذفی مسابقات بصورت تک بازی پیگیری شد و تا پایان مسابقات نیز همین منوال ادامه داشت تا بازی ها به مرحله حساس نیمه نهایی رسید جایی که چهار تیم دانشکده کشاورزی(ب)، دانشکده فنی و مهندسی(هـ)، تربیت بدنی از دانشکده علوم تربتی و روانشناسی و فناوریهای نوین نمین از دانشکده فناوریهای نوین نمین  باید به مصاف هم می رفتند. در اولین دیدار نیمه نهایی تیم دانشکده کشاورزی(ب) توانست با غلبه بر تیم فناوریهای نوین نمین یک پای فینال لقب بگیرد و در دیدار دوم که دو تیم دانشکده فنی و مهندسی(هـ) و تربیت بدنی به مصاف هم رفتند تیم تربیت توانست به دیدار پایانی راه یابد.
در ادامه مسیر صعود کلی تیم ها به فینال را می بینید:

دیدار فینال بین تیم های کشاورزی(ب) و تربیت بدنی  برگزار شد که تیم تربیت بدنی توانست با نتیجه 5بر 4 برنده فینال شده و به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات برسد.
در ادامه تصاویری از دیدارهای فینال و رده بندی این مسابقات میبینید:

 




افزودنی است که تیم فناوریهای نوین نمین نیز به مقام سومی رسید.همچنین در روزهای آتی تیم منتخب، بهترین بازیکن ،آقای گل و بهترین گل این مسابقات از سوی کمیته فنی مسابقات اعلام خواهد شد.
 


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 12296 بار   |   دفعات چاپ: 339 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر