گزارش جلسه حلقه صالحین آبان ماه 97

 | تاریخ ارسال: 1397/8/30 - 08:09 | 
جلسه حلقه صالحین روز چهارشنبه مورخ 97/08/30 به مناسبت هفته بسیج سخنرانی دکتر عباس فنی اصل فرمانده محترم پایگاه دانشگاه و با شرکت  تعداد کثیری از بسیجیان  دانشگاه ساعت 11 قبل از نماز ظهر در مسجد دانشگاه برگزار گردید.
جلسه با  قرائت قران مجید و نثار صلوات به روح  ملکوتی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت  امام خمینی (ره)  و شهدای  انقلاب و و جنگ  تحمیلی و مدافعان حرم و نیز سلامتی آقا امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری حضرت آیت ا.. امام خامنه ای شروع شد. دکتر فنی اصل در ابتدای جلسه ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر بسیجی و آرزوی سلامتی بسیجیان، با اشاره به تحریم های ظالمانه شیطان بزرگ آمریکا و عجز و ناتوانی آنها در مقابله با قدرت روز افزون جمهوری اسلامی ایران در مسائل مربوط به منطقه ، برنامه های موشکی و مسائل هسته ای، خاطر نشان کرد که تحریم ها چهل سال است که با بهانه های مختلف علیه ملت ایران اعمال می شود و تاکنون به جایی نرسیده است و بعد از این نیز به جایی نخواهد رسید. ایشان در بخش دیگری از سخنان خود با مرور انواع دسیسه هایی که در طول مدت بعد از انقلاب بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران از طرف استکبار جهانی بخصوص آمریکا به عمل آمده است توضیح داد که به یقین می توان گفت که آمریکا و سایر جنایتکاران بین المللی به هیچ عنوان با نظام جمهوری اسلامی ایران و نفوذ منطقه ای و جهانی آن کنار نخواهند آمد. چرا که آنها  با اصل نظام ، سپاه پاسداران ، بسیج و جامعه عزیز و گرانقدر روحانیت مشکل دارند و لذا اینکه ما از این کشور انتظار دیگری داشته باشیم راه را به گزافه خواهیم رفت  و باید برای خود راهکار اصولی و جدی در نظر داشته باشیم . ایشان راهکار اصلی مقابله با اشرار بین المللی را خود اتکایی و وابستگی به دست آوردها ، داشته ها و نیروهای صادق و توانمند  کشور عزیزمان ایران  دانستند و ادامه دادند . همانطور که رهبر معظم انقلاب بار ها اشاره داشته اند اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالاهای ایرانی بهترین راهکار و مناسب ترین شیوه برای مقابله با تحریم های ظالمانه و جنایتکارانه آمریکا می باشد و لذا برای رسیدن به این امر باید جدیت و تلاش مضاعفی به خصوص از طرف مسئولان اجرایی و مجموعه دولت و مجموعه بسیج  به مرحله اجرا در آید و با قدرت به پیش رود. ایشان در ادامه یادآور شد که به فضل الهی ملت ایران با تمام سختی ها از این مرحله نیز سربلند بیرون خواهد آمد. و تمامی دست آوردهای خود را حفظ خواهد کرد.
در ادامه جلسه، با پرسش و پاسخ چند نفر ازهمکاران تا وقت نماز پی گیری شد. و با اقامه نماز جماعت به امامت حاج آقا حسنی رییس محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه به پایان رسید.
رامین نصرتی


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 13385 بار   |   دفعات چاپ: 353 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر