مسابقات فوتسال قهرمانی دانشجویان دانشگاه های منطقه سه کشور سبلانی ها برنده دیدار مقابل درناها؛حرکات جالب سرمربی ارومیه هم نتوانست آنها را از گرداب محققی ها دربیاورد

 | تاریخ ارسال: 1396/12/14 - 18:17 | 
در روز سوم مسابقات فوتسال قهرمانی دانشجویان دانشگاه های منطقه سه کشور دو تیم قدرتمند دانشگاه محقق و دانشگاه ارومیه از ساعت 15 به مصاف هم رفتند.
تیم محقق در اولین دیدار خود که با تیم دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار کرد موفق شد با نتیجه قاطع 9 بر 0 به برتری برسد.
در مقابل تیم ارومیه نیز در دو دیدار قبلی خود توانسته بود به پیروزی برسد.

این دیدار در میان استقبال پرشور هواداران که بیشتر هواداران تیم میزبان بودند، شروع شد.تیم دانشگاه محقق دقایق ابتدایی بازی کنترل بازی را در اختیار داشت و بازیکنان این تیم بر روی دروازه ارومیه فشار می آوردند.محققی ها در یکی از حملات خود توانستد با جایگیری خوب میلاد اعظمی دروازه تیم ارومیه را باز کنند.
در ادامه بازیکنان ارومیه رفته رفته توانستند کنترل بازی را در اختیار خود بگیرند و توپ را به خوبی هر چه تمام تر به گردش درآوردند.آنها مزد این بازی خود را با زدن یک گل گرفتند و توانستند نتیجه بازی را 1 بر 1 مساوی کنند.

بعد از دریافت گل شیخلووند بازیکنان خود را به آرامش دعوت کرده و از آنان خواست تا فقط بازی خود را با آرامش هرچه تماتر انجام دهند.
صحبت های سرمربی محقق انرژی مضاعفی را به تیم خود داد و بازیکنان این سرمربی دوباره توانستند سوار بر بازی شده و گل دوم خود را به زیبایی هرچه تمام تربه ثمر برسانند.
با اتمام وقت نیمه اول تیم ها با نتیجه 2 بر 1 راهی رختکن شدند.
نیمه دوم را نیز تیم محقق بهتر از تیم ارومیه شروع کرد و توانست به گل نیز دست یابد.البته گفتنی است که تیم ارومیه نیز در سالن برگزاری این مسابقات تنها نبود و از حمایت اندک تماشاگران خود نیز بهره می برد.از حواشی نیمه دوم می توان به حرکات جالب سرمربی تیم ارومیه نیز اشاره کرد که سعی می کرد به تیم خود روحیه داده و آنها را به سمت جلو سوق دهد.

 
با توجه یه اینکه تیم محقق توانست گل هایی را نیز در نیمه دوم به ثمر برساند و اختلاف خود را افزایش دهد تیم دانشگاه ارومیه با بیرون کشیدن دروازه بان خود و وارد کردن یک بازیکن بجای او، سعی کرد تا  با تعداد نفرات بیشتری برروی دروازه میزبان فشار بیاورد و به هدف خود نیز رسیدند و توانستند دروازه محقق را بازکند.
در ثانیه های پایانی این دیدارهواداران تیم محقق با تشویق های خود فشار زیادی را برروی تیم ارومیه آوردند و به بهترین نحو ممکن از تیم خود حمایت کردند.
این دیدار در نهایت با نتیجه 5 بر 3 به نفع تیم دانشگاه محقق پایان یافت.
از نکات جالب این دیدار می توان به تشویق تیم ارومیه از سوی هواداران تیم محقق اشاره کرد.

 


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 10630 بار   |   دفعات چاپ: 313 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر