-
اجرای سیاست ها و خط مشیهای دانشگاه در زمینه های مربوط به امور بودجه ای و تشکیلاتی
-
نظارت بر حسن انجام فعالیتهای واحدهای تابعه .
-
مطالعه و بررسی و همکاری در اجرای طرح طبقهبندی مشاغل کارکنان.
-
نظارت بر تهیه و تنظیم آیین نامه ها و بخشنامه ها و دستورالعمل های اداری و نظارت مستمر بر حسن اجرای آنها
-
بررسی رسته های شغلی مشاغل دانشگاهی و ارائه پیشنهادات اصلاحی
-
کنترل و نظارت برتخصیص صحیح و عادلانه امتیازات از قبیل اضافه کاری و پاداش بین کارکنان در راستای افزایش کارایی و اثربخشی کارکنان
-
مشارکت در جلسات و کمیسیونهای مختلف مورد درخواست و اظهار نظر و ارائه پیشنهادات لازم .
-
بررسی پیشنهادات و انتقادات و استفاده از آن در تسهیل فرآیند انجام امور اداری توسط کارکنان
-
ارائه راهنماییها و آموزش های لازم به کارکنان واحدهای تابعه در مواقع لازم
-
تشریک مساعی در جهت تامین و نگهداشت منابع انسانی مورد نیاز دانشگاه از طریق اجرای طرح های حقوق و دستمزد و توانمند سازی نیروی انسانی
-
مطالعه مستمر مجموعه قوانین و مقررات اداری و استخدامی کشور ، قوانین کار، بخشنامه ها و تصویب نامه ها به منظور آشنایی کامل در اجرای آنها
-
امور مربوط به اخذ مجوز تبدیل وضعیت استخدامی و همکاری در تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان و نظارت بر آن
-
ارائه گزارشهای ادواری از وضعیت انجام امور محوله به مقام مافوق
-
ارائه راهکارهای تکمیلی در جهت بهینه سازی سیستم های مکانیزه مورد استفاده در دانشگاه
-
جمع آوری بودجه های پیشنهادی توسط واحدهای مختلف و همکاری با مدیران و روسای واحدها در امر تهیه و تنظیم بودجه .
-
تلفیق و تنظیم بودجه های پیشنهاد شده در قالب هدفها و خط مشی کلی دانشگاه .
-
نظارت بر نحوه مصرف اعتبارات و سنجش میزان پیشرفت عملیات در هریک از واحدها .
-
دفاع از بودجه پیشنهاد شده در مراجع رسیدگی .
-
پیگیری اعتبارات پاداش پایان خدمت کارکنان
-
نگهداری حساب و دفاتر اعتبارات بودجه ای برحسب فعالیت و برنامه های اجرائی دانشگاه و نظارت بر اجرای بودجه واحدها .
-
بررسی موافقت نامه های مربوط به فعالیتهای جاری و عمرانی .
-
تحلیل دادههای آماری و نظارت بر تلفیق، طبقهبندی و بهنگام سازی آن
-
همکاری در تهیه سالنامه آماری به منظور ارائه آمار و اطلاعات مفید برای تصمیمسازی و تصمیمگیری و پاسخگویی دقیق و سریع.
-
تدوین و جمعآوری شاخصهای آماری در ابعاد مختلف و انجام بررسی و مطالعات تطبیقی در زمینه شاخصهای آماری و مقایسه آن با شاخصهای سایر دانشگاهها.
-
انجام طرحهای مطالعاتی برای تعیین اقدامات لازم در مورد اصلاح مقررات و آئین نامه های داخلی دانشگاه با هدف ساده سازی و هماهنگ ساختن آنها .
-
همکاری و مشارکت در تدوین برنامه استراتژیک دانشگاه
-
نظارت بر اجرای مصوبات شورای تحول اداری
-
ابلاغ بودجه مصوب واحدها و توزیع تخصیص اعتبارات مصوب
-
پیش بینی و برآورد درآمدهای اختصاصی دانشگاه و نظارت بر نحوه هزینه کرد آن در حوزه های مختلف
-
بررسی و ارائه راهکارهای مناسب جهت افزایش درآمدهای اختصاصی
-
ساماندهی آمار و اطلاعات دانشگاه و نظارت بر تهیه شاخص ها و روش های تهیه آمار و اطلاعات
-
مطالعه و بررسی روشهای تقلیل هزینه های دانشگاه و روشهای افزایش درآمد دانشگاه
-
تامین منابع مالی مورد نیاز برای انجام هزینه های جاری و توسعه عمرانی
-
همکاری در برگزاری مناقصه و مزایده و انعقاد قرارداد با شرکت های مشاور و پیمانکار و نظارت بر آن
-
جمع آوری اطلاعات و بررسی های لازم بمنظور پیش بینی بودجه سالیانه
-
مقایسه وضعیت موجود دانشگاه با سایر دانشگاهها جهت اطلاع از کسری امکانات و تسهیلات
-
انجام بررسی های سازمانی به منظور برنامه ریزی و برآورد نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه با همکاری حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع.
-
نظارت بر تقسیم صحیح وظایف بین واحدها
-
نظارت بر تدوین شرح وظایف واحدها و همچنین شرح وظایف پستهای سازمانی دانشگاه و ابلاغ آنها به واحدها
-
پشتیبانی،هدایت و نظارت بر فعالیتهای بهره وری و تحول اداری دانشگاه .
-
نظارت بر اجرای برنامه های آموزشی و کارگاههای آموزشی مرتبط با توانمندسازی کارکنان
-
اهتمام به افزایش کارایی کارکنان و صرفه جویی در بودجه و نیروی انسانی
-
بررسی صورت وضعیت ها و موارد مالی طرح های عمرانی
-
تهیه و تدوین برنامه نیروی انسانی باتوجه به سیاستها و برنامه های میان مدت و بلند مدت دانشگاه و ملحوظ داشتن وضعیت عرضه و تقاضا (ورود و خروج ) نیروی انسانی
-
نظارت بر اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در دانشگاه
-
مطالعه و بررسی رویکرد های نوین مدیریتی و تطبیق آنها با شرایط دانشگاه بمنظور بومی سازی و استقرار
-
امضاء و تأیید گواهینامه دوره های آموزشی برگزار شده
دفعات مشاهده: 3554 بار |
دفعات چاپ: 447 بار |
دفعات ارسال به دیگران: 0 بار |
0 نظر