جلسه کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی دانشگاه در دفتر معاون فرهنگی و دانشجویی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی، جلسه کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی دانشگاه با حضور اعضاء روز چهارشنبه ۲۳ فروردین ۹۶ در دفتر معاون فرهنگی و دانشجویی برگزار شد.
در این جلسه با مجوز صدور سه نشریه موافقت شد. قابل ذکر است از چهار نشریه بررسی شده یک نشریه برای اولین بار در دانشگاه مجوز فعالیت گرفت.
در ضمن با رایزنی های انجام گرفته توسط اعضاء، با برگزاری کارگاه آموزش نشریات موافقت به عمل آمد.