اطلاعیه

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - 08:03 | 
      به استحضار همکاران محترم دانشگاهی می­رساند قرارداد بیمه درمان تکمیلی دانشگاه با شرکت بیمه نوین به اتمام رسیده و با توجه به سوالات متعدد و متداول سال گذشته همکاران در خصوص بیمه­ ی درمان تکمیلی، شرایط دریافت هزینه­ های پزشکی، لیست پزشکان طرف قرارداد و ... به استحضار می­رسانم متن کامل تعهدات قرارداد بیمه درمان تکمیلی، شرایط الحاقی قرارداد، لیست مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه نوین، فرم درخواست رسیدگی به اسناد پزشکی و جدول مدارک مورد نیاز برای دریافت هزینه ­های درمانی در سایت معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه بارگزاری شده است. لذا از همکاران گرامی تقاضا می­شود ضمن مراجعه به سایت معاونت محترم اداری، مالی و مدیریت منابع و مطالعه آنها، نسبت به موارد زیر نیز توجه کافی داشته باشند.
 
  1. قبل از مراجعه به پزشک (به ویژه در خصوص هزینه­ های درمانی خاص) حتماً از مفاد تعهدات بیمه در قبال هزینه­ ی درمانی یادشده مطلع شده و با علم به تعهدات بیمه نسبت به هزینه درمان اقدام فرمایید. البته این موضوع به این معنی نیست که اگر بیمه هزینه ­ای را تحت پوشش قرار ندهد ما نیز به پزشک مراجعه نکنیم بلکه به این معنی خواهد بود که با علم به شرایط بیمه، برای تهیه اسناد و مدارک پزشکی مورد نیاز اقدام شود. (قرارداد بیمه تکمیلی)
  2. برای مراجعه به دندان پزشک یا دریافت عینک، سعی شود از لیست پزشکان طرف­ قرارداد بیمه استفاده نموده و صرفا با پرداخت هزینه فرانشیز نسبت به ترمیم دندان­ها یا تهیه عینک اقدام فرمایید. در غیر این صورت هزینه یا صورت حساب ارایه شده از طرف شما با نرخ خدمات مورد نظر که از طرف سازمان نظام پزشکی تعیین شده محاسبه و پس از کسر فرانشیز پرداخت خواهد شد. (لیست مراکز و پزشکان طرف قرارداد با بیمه نوین)
  3. درصورت داشتن هرگونه سوال، راهنمایی، مشکل برای دریافت هزینه­­ ی درمان و عدم قبول توضیحات نماینده شرکت طرف قرارداد (با شماره تلفن داخلی ۵۳۴۰)، قبل از انعکاس موضوع به مسولین محترم دانشگاه، درج موضوع در فضاهای مجازی و... با کارشناس محترم رفاه (سرکار خانم موسوی با شماره داخلی ۵۰۵۰)  یا رییس محترم اداره رفاه و پشتیبانی (آقای آزاد با شماره داخلی ۵۰۵۰ ) تماس گرفته و مشکل مورد نظر را مطرح نموده و تا حصول نتیجه پیگیری لازم را معمول فرمایید. در صورت عدم حصول نتیجه، موضوع را به مدیریت اداری دانشگاه منعکس فرمایید.
  4. با توجه به قوانین و مقررات بیمه مرکزی و تاثیر آن بر قرارداد بیمه درمان تکمیلی دانشگاه، از همکاران محترم تقاضا می­شود در تهیه اسناد پزشکی، شرایط تعیین شده در قرارداد برای دریافت هزینه­ های درمانی را رعایت نمایند. چرا که در صورت عدم رعایت شرایط بیمه (هرچند در برخی مواقع وقت­گیر یا اضافه به نظر می­رسد) باعث تاخیر در پرداخت هزینه­ های درمانی و در نهایت ناراحتی همکاران خواهد شد. (فرم مدارک لازم جهت اخذ هزینه­های درمان تکمیلی)
  5. در خصوص عقد قرارداد با مراکز درمانی یا پزشک در شهرستان­ های پارس آباد، نمین و مشگین­ شهر با توجه به تعداد همکاران موجود در این شهرستان­ ها و هزینه­ هایی که این موضوع به شرکت بیمه تحمیل می­کند، علی­رغم پیگیری متاسفانه امکان عقد قرارداد محیا نشد.