آگهی مناقصهی آماده سازی احداث و توسعه و نگهداری فضای سبز محوطهی دانشگاه محقّق اردبیلی
آگهی مناقصهی آماده سازی احداث و توسعه و نگهداری فضای سبز محوطهی دانشگاه محقّق اردبیلی

دانشگاه محقق اردبیلی در نظر دارد آماده سازی احداث و توسعه و نگهداری فضای سبز محوطهی دانشگاه محقّق اردبیلی را از تاریخ ۹۸/۰۱/۱۷ لغایت ۹۸/۰۷/۳۰ با شرایط زیر به شرکتهای واجد شرایط واگذار نماید:
موضوع مناقصه؛ شامل آمادهسازی،کشت و نگهداری فضای سبز شامل؛ جابهجایی خاک،کاشت چمن، گل، بوته، نهال و کندن، جابهجایی و واکاری انواع گل، بوته، نهال و درخت و نگهداری فضای سبز موجود و فضاهای سبز جدیدالاحداث شامل؛ آبیاری مناسب و کافی، وجین علف هرز، شخمزنی دستی، سمپاشی، کوددهی، چمنزنی، غنچهچینی گلها، هرس، حاشیهزنی چمن، جمعآوری و حمل علفهای هرز وجین شده و مازاد چمنزنی، مازاد هرس، جاروب نمودن مازاد چمن ریخته شده در سطح معابر و حمل آنها به خارج از محوطهی دانشگاه، حمل، بارگیری و توزیع کود دامی به سطوح فضای سبز، ایجاد تشتک در پای نهالها، ایجاد نهر حسب نیاز، حذف چمن حسب نیاز، لکهگیری و ترمیم سطوح چمنکاری، حذف تنهجوش و پاجوش و حذف تنه و شاخههای اضافی، سیخکزنی سطوح چمنکاری، نظافت آشغالهای روی چمن و گل، خزانروبی و مبارزه با آفات و علفهای هرز، قطعات درختکاری شده و سایر عملیات مورد نیاز برای نگهداری فضای سبز و سایر امور مرتبط با کشت و نگهداری فضای سبز، طبق تقویم نگهداری فضای سبز (به شرح پیوست)، نظر کارفرما و ناظر به هر مساحت و هر تعدادی که آنان معین نمایند.
- نظافت محوطهی دانشگاه در طول مدت قرارداد به عهدهی پیمانکار طرف قرارداد خواهد بود.
- پیمانکار طرف قرارداد و عوامل اجرایی آن مکلّف به انجام فعالیتهای داخل گلخانهی دانشگاه از جمله انتقال نشاها و قلمهها به گلدان و جعبه، انتقال به محل کشت، آبیاری، علفکنی و سایر امور مربوط خواهد بود. این کار دلیل بر عدم اجرای سایر فعالیتهای موضوع قرارداد(جزئاً یا کلاً) نخواهد بود.
- دانشگاه مسؤولیتی در مورد تأمین وسیلهی ایاب و ذهاب و تسهیلات رفاهی عوامل پیمانکار طرف قرارداد نخواهد داشت. با توجه به وسعت عملیات، اختصاص وسیلهی نقلیه (ترجیحاً وانت نیسان کمپرسی) را برای جابجایی گلها، خاک و کود، وسایل و ابزار مورد نیاز و قابل استفاده پیمانکار در محوطهی فضای سبز دانشگاه، از طریق پیمانکار طرف قرارداد لازم میداند.
- کلیهی کسور قانونی مشمول قرارداد به عهدهی پیمانکار طرف قرارداد خواهد بود.
- وسعت فضای سبز دانشگاه تقریباً ۲۰ هکتار میباشد که لازم است قبل از پیشنهاد قیمت به رؤیت پیمانکار طرف قرارداد برسد.
- علاقمندان شرکت در مناقصه میتوانند به منظور بازدید از فضای سبز دانشگاه و موضوع مناقصه همچنین تکمیل فرم بازدید با درج مهر و امضای مجاز شرکت به اداره رفاه وپشتیبانی دانشگاه مراجعه و برای دریافت اسناد مناقصه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)مراجعه نمایند
- محل اجرای کار؛ استان اردبیل، شهرستان اردبیل
- مبلغ برآورد اولیه اجرای کار؛ حدود چهار میلیارد و دویست هشتاد و چهار میلیون و نود و دو هزار و هفتصد و هفتاد(۴/۲۸۴/۰۹۲/۷۷۰) ریال برای حداکثر ۲۶ نفر کارگر و بر مبنای دستورالعمل تعیین حقوق و دستمزد کارگران در سال ۱۳۹۷، با درنظر گرفتن کسورات قانونی مشمول قرارداد(بیمه سهم کارفرما) و افزایش ضریب حقوق در سال ۱۳۹۸ ( ۲۰ % افزایش) میباشد. مضافاً اینکه دانشگاه هیچگونه تعهدی مبنی بر افزایش میزان دستمزد کارگران برای سال ۱۳۹۸ نخواهد داشت وشرکت کنندگان باید در صد افزایش احتمالی حقوق و دستمزد سال ۱۳۹۸ را در ارائه قیمت پیشنهادی لحاظ نمایند.
- مدت اجرای کار؛ حدود ۵/۶ ماه شمسی
-کارفرما؛ دانشگاه محقق اردبیلی
- دستگاه نظارت؛ مدیریت اداری، مشاور و ناظر فضای سبز دانشگاه
- دستگاه مناقصه گزار؛ دانشگاه محقق اردبیلی
- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه؛ دویست و بیست میلیون (۲۲۰/۰۰۰/۰۰۰) ریال است که به یکی از صورتهای مشروح زیر، همراه با اسناد مناقصه به دستگاه مناقصه گزار تسلیم شود.
الف) چک تضمین شده بانکی به نفع کارفرما
ب) ضمانت نامه بانکی به نفع کارفرما
مدت اعتبار تضمین های فوق باید حداقل سه ماه پس از تاریخ افتتاح پیشنهاد بوده و برای سه ماه قابل تمدید باشد و علاوه برآن ضمانت نامه های بانکی باید طبق فرمهای مورد قبول تنظیم شود.
- نشانی و محل ارایه اسناد مناقصه؛ اسناد مناقصه از تاریخ ۹۷/۱۲/۰۲ تا ۹۷/۱۲/۱۲ از طریق سایت سامانه تدارکات دولت (ستاد) قابل دریافت میباشد.
-آخرین مهلت ارایهی پاکتهای پیشنهادی: شرکت کنندگان در مناقصه علاوه بر پیشنهاد قیمت از سامانه ستاد میبایست پاکت پیشنهاد قیمت خود را به صورت فیزیکی و برابر شرایط مندرج در آگهی مناقصه و به صورت لاک مهر شده، تا ساعت ۱۴ روز شنبه مورخ ۹۷/۱۲/۲۲ تحویل دبیرخانه مرکزی نمایند.
- نشانی محل تسلیم فیزیکی پیشنهادها؛ اردبیل انتهای خیابان دانشگاه، دانشگاه محقق اردبیلی ساختمان مرکزی ادارهی دبیرخانهی دانشگاه
- پیشنهادهای واصله در ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۹۷/۱۲/۲۳ در کمیسیون مناقصه بررسی و نتیجهی آن در اسرع وقت اعلام خواهد شد. در صورتی که برندهی مناقصه پس از ابلاغ برنده بودن، ظرف مدت قانونی نسبت به ارایهی ضمانت نامهی بانکی و انعقاد قرارداد اقدام ننماید، سپردهی او به نفع دانشگاه ضبط و براساس تصمیم اعضای کمیسیون مناقصه اقدام خواهد شد.
- پس از ابلاغ برنده شدن و قبل از عقد قرارداد، برندهی مناقصه میبایست به منظور حسن اجرای قرارداد و تضمین انجام تعهدات، به میزان مقرّر در آییننامهی مالی و معاملاتی دانشگاه (۱۰% کل رقم پیشنهادی برای اجرای مناقصه)، ضمانتنامهی معتبر بانکی تهیه و ایداع نماید.
- شرکت در مناقصه و ارایهی پیشنهاد، هیچگونه حقی را برای پیشنهاددهنده ایجاد نمیکند و دستگاه مناقصه گزار در رد یا قبول هریک از پیشنهادها مختار است و برندگان مناقصه براساس آیین نامهی نحوهی انجام امور مالی و معاملاتی دانشگاهها انتخاب میشوند.
- هرگاه اطلاع حاصل شود که پیشنهاددهندگان با هم تبانی کردهاند، برابر مقررات مربوط با آنان رفتار خواهد شد.
- هزینهی درج آگهی مناقصه وهزینه سامانه ستاد به عهدهی برندهی مناقصه میباشد.
- محل تامین اعتبار پروژه از محل منابع داخلی (غیرعمرانی) دانشگاه خواهد بود.
مدارک مورد نیاز برای شرکت در مناقصه و ارایه پیشنهاد قیمت:
پاکت «الف»
شامل:
- ضمانتنامهی بانکی در وجه دانشگاه محقق
پاکت «ب»
شامل:
- مدارک ثبت شرکت، اساسنامهی شرکت، آخرین تغییرات روزنامهای ممهور به مهر و امضای مجاز شرکت.
- روگرفت برابر اصل تأییدیهی صلاحیت و مجوز از وزارت کار در زمینه باغبانی و نگهداری فضای سبز با اعتبار برای سال ۱۳۹۸ ممهور به مهر و با امضای مجاز شرکت.
- مدارک مربوط به سوابق کاری مرتبط با نگهداری و احداث فضای سبز در دستگاههای دیگر و همتراز با حجم نگهداری فضای سبز دانشگاه.
- رضایتنامهها و تشویقنامههای مرتبط از مؤسسات و دستگاههای دولتی طرف قرارداد.
- فرم عدم شمول ممنوعیت در قانون منع مداخلهی کارکنان دولت در معاملات دولتی و کشوری ممهور به مهر و امضای مجاز شرکت.
- نمونهی آگهی، قرارداد و شرایط خصوصی که تمام صفحات آن ممهور به مهر و امضای مجازشرکت باشد.
پاکت «ج»
شامل:
- فرم پیشنهاد قیمت به عدد و حروف، به صورت خوانا و بدون ابهام و خدشه و شرط به همراه برگ آنالیز قیمت پیشنهادی.
تذکر: شرکتکنندگان باید پس از گذاشتن مدارک مربوط به هر کدام از پاکتها آنها را مهر و موم و سپس هر سه پاکت مهر و موم شده را در داخل یک پاکت خالی دیگر(پاکت لفاف) قرارداده و آن را نیز مهر و موم نمایند. به پاکتهای فاقد مهر و موم ترتیب اثر داده نخواهد شد.
دفعات مشاهده: 4469 بار |
دفعات چاپ: 392 بار |
دفعات ارسال به دیگران: 0 بار |
0 نظر