برگزاری کرسی ارائه مدل ساختاری ذهن آگاهی و کیفیت خواب در بهبود بهزیستی روانشناختی افراد توسط انجمن علمی مشاوره

 | تاریخ ارسال: 1396/9/22 - 14:05 | 
انجمن علمی مشاوره

- عنوان برنامه: کرسی ارائه مدل ساختاری ذهن آگاهی و کیفیت خواب در بهبود بهزیستی روانشناختی افراد
- نوع برنامه: 
گفت و گوی علمی و تخصصی
- سطح برگزاری: کشوری
- مدرس: آقای دکتر اسماعیل صدری دمیرچی
- محل برگزاری: اتاق شورا
- زمان برگزاری:  ۹۶/۹/۲۲
- مدت برنامه: ۲ ساعت
- تعداد شرکت‌کنندگان: ۳۰ نفر

---
توضیح مختصر:

با توجه به اینکه داشتن خواب مناسب از جمله فاکتورهای اساسی در بهبود کیفیت زندگی و بهزیستی روانشناختی محسوب می‌شود، می‌توان بیان کرد که در دنیای امروز به خواب مناسب توجه کافی نمی‌شود. لذا بهزیستی روانشناختی پائینی را شاهد هستیم که ممکن است بدعملکردی‌هایی را در موقعیت های اجتماعی، تحصیلی و خانوادگی به وجود آورد.
بنابراین انجمن علمی مشاوره جهت پوشش دهی مطالبی در این راستا، به همکاری با شورای عالی انقلاب فرهنگی، هیات حمایت از کرسی‌های نظریه پردازی، نقد و مناظره کمیته دستگاهی حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره در دانشگاه محقق اردبیلی اقدام به برگزاری کرسی " ارائه مدل ساختاری ذهن آگاهی و کیفیت خواب در بهبود بهزیستی روانشناختی افراد" نمود.
بر همین اساس، در برگزاری کرسی ارائه مدل ساختاری ذهن آگاهی و کیفیت خواب در بهزیستی روانشناختی توسط دکتر اسماعیل صدری دمیرچی و نقاد کرسی پروفسور محمد نریمانی سعی و تلاش بر این شد که با تکیه بر ذهن آگاهی (که عنصر مهمی از متغیرهای روانشناختی محسوب می گردد که به معنی اینجا و اکنون و آوردن ذهن به حال و رهایی از مشکلات و دغدغه های گذشته محسوب می گردد)، در بهبود تنش های روزمره که در نهایت منجر به خواب مناسب در افراد می شود، بهزیستی روانشناختی بالایی را شاهد باشیم.


***

***



CAPTCHA