برگشت به دانشگاه محقق اردبیلی
   [صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
معاون فرهنگی و دانشجویی::
مدیر فرهنگی و اجتماعی::
کارشناسان انجمن های علمی::
معرفی انجمن های علمی::
دانشکده ها::
فلوچارت فرآیند درخواست ها::
عملکرد انجمن های علمی::
اتحادیه انجمن های علمی::
افتخارات انجمن های علمی::
نشریات::
گالری تصاویر::
کلیپ تصویری::
فرم ها::
تماس با ما::
سرشمار، سرویس نظرسنجی::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
سخنی از بهشت
اوقات شرعی اردبیل
موسیقی بی کلام
:: برگزاری کارگاه آموزشی برند سازی گردشگری توسط انجمن علمی جغرافیا و برنامه ریزی ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۳/۱۰ | 

عنوان برنامه :

برگزاری کارگاه آموزشی برند سازی گردشگری توسط انجمن علمی جغرافیا و برنامه ریزی 

مکان : سالن آمفی تئاتر  استاد رضا سید حسینی دانشکده ادبیات و علوم انسانی  

     به همت انجمن علمی جغرافیا و برنامه ریزی ، " کارگاه برند سازی مقاصد گردشگری" در تاریخ،   شنبه ۲۳اردیبهشت ساعت  ۱۱الی ۱۳ با تدریس استاد سلمان فیضی برگزار گردید.

ایشان  بحث امروز را با سوال چرا باید شهرها را برند سازی کرد آغاز کردند 

" گردشگری یک عرصه ی رقابت می باشد"

برندسازی مقاصد در واقع یافتن جایگاه مناسب مقاصد رقابتی گردشگری است.

در ادامه وی از ضرورت برند سازی مقاصد توضیح داد و اشاره کرد که مواردی چند برند مقاصد را شامل نمی شود که از جمله ی آن (برند سازی یک سبک طراحی نیست،برندسازی تصویر سازی نیست، برند یک لوگو یا علامت نیست....) در روند بحث آموزشی کارگاه امروز از مراحل فیزیکی برند صحبت به میان آمد که مراحل به ترتیب زیر  (نا آگاهی ،اگاهی،علاقمندی،قبول کردن،فروش،خرید)می باشد.واز استراتژی برند سازی و سه مدل برند سازی گفت وگویی انجام گرفت و در پایان نیز به پرسش و پاسخ دانشجویان پرداخته شد.

AWT IMAGE

***

AWT IMAGE

***

AWT IMAGE

  
تسهیلات مطلب
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ
ارسال به دوستان ارسال به دوستان


کد امنیتی را در کادر بنویسید >
::
Scientific Communitis
Persian site map - English site map - Created in 0.168 seconds with 1018 queries by yektaweb 3455