مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد: جشنواره ملی رسا در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود

 | تاریخ ارسال: 1403/2/17 - 08:30 | 
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری از برگزاری جشنواره ملی رسا(نهج‌البلاغه دانشگاهیان کشور با رویکرد تمدن نوین اسلامی) در دانشگاه محقق اردبیلی سال ۱۴۰۳ خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا مصلح‌نیا مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی۱۶ اردیبهشت در جلسه هماهنگی جشنواره ملی رسا ضمن اشاره به رویکرد این جشنواره که منطبق بر نهج‌البلاغه و خطبه‌های ارزشمند حضرت علی(ع) است، گفت: این جشنواره شامل ۴ گروه مخاطب اعضای هیأت علمی، کارمندان، دانشجویان و خانواده‌های دانشگاه محقق اردبیلی است و در ۵ بخش ادبی، هنری، رسانه، پژوهش و معارفی برگزار خواهد شد.
دکتر عباس فنی‌اصل معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی نیز از اعلام آمادگی کامل برای اجرای این جشنواره خبر داد و ابرازامیدواری کرد: برگزاری این جشنواره گامی در جهت مانوس‌شدن بیشتر دانشگاهیان با معارف نهج‌البلاغه و جاری‌نمودن آن در زندگی خویش باشند.
وی خاطرنشان کرد: دانشگاه محقق اردبیلی در سنوات گذشته در جشنواره قرآن و عترت و نیز نهج‌البلاغه موفقیت‌های متعددی را کسب نموده است که با اهتمام جدی در برگزاری این جشنواره، امید می‌رود امسال نیز موفقیت‌های بیشتری را بدست آورد.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی به برگزاری مرحله دانشگاهی این جشنواره در بخش معارفی و در چهار گروه مفاهیم نهج‌البلاغه، دوره‌های آموزش مجازی معارف نهج‌البلاغه، حفظ نهج‌البلاغه و کتابخوانی اشاره نمود.
پایان خبر



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 321 بار   |   دفعات چاپ: 5 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر