طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی انجام گرفت؛ انتصاب و معرفی سرپرست دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی

 | تاریخ ارسال: 1402/10/17 - 13:20 | 
طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی، سرپرست دانشکده علوم اجتماعی این دانشگاه منصوب و معرفی شد.
دکتر جبرائیل رزمجو معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی ۱۷ دی­ در مراسم تکریم رئیس سابق و معارفه سرپرست جدید دانشکده علوم اجتماعی این دانشگاه با اشاره به اینکه مدیران معمولا از میان نخبگان انتخاب می­‌شوند و خدمتگزاری روسا همیشه امری مقطعی است، افزود: عملکرد موثر و خدمات شایسته مدیران است که همواره باقی می­‌ماند.
وی با بیان اینکه وظیفه تک­‌تک ما خدمت به جامعه است، ادامه داد: دانشکده علوم اجتماعی هم از منظر تولیدات و تحقیقات علمی، پژوهشی و هم در تعداد برگزاری همایش‌های علمی یکی از دانشکده‌های برتر دانشگاه می‌باشد.
دکتر تقی اکبری معاون اداری مالی دانشگاه محقق اردبیلی نیز با تاکید بر اینکه مدیران می‌­بایست در مسیر ترسیم‌­شده دانشگاه حرکت کنند، افزود: ارزش‌های یک دانشگاه در تراز انقلاب اسلامی است و ما روی فضیلت سازمانی کار می‌­کنیم.
وی با اشاره به نتایج تحقیقات اخیر مبنی بر اینکه حوزه علوم­‌انسانی پیشران توسعه یک کشور است، عنوان کرد: ارتباط معناداری بین تولیدات­ علمی حوزه علوم­‌انسانی با شاخص­‌های تولیدات یک کشور وجود دارد و بر همین اساس ما حساب ویژه­‌ای روی دانشکده علوم‌­اجتماعی بازکرده‌ایم.
معاون اداری و مالی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه عزت و شرف هر انسان در خدمت­گذاری به خلق‌­الله است، افزود: همچون گذشته آماده همکاری و پیشرفت و توسعه دانشکده علوم اجتماعی برای نیل به اهداف سازمانی هستیم.
دکتر حبیب شهبازی شیران سرپرست دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی نیز ضمن قدردانی از حسن اعتماد رئیس دانشگاه به وی، گفت: خودم را خادم دانشکده اعم از اعضای هیأت علمی، کارمندان و دانشجویان می‌دانم.
وی ادامه داد: همت، کار مضاعف، موفقیت روزافزون، التزام به قانون، رفتار بر مبنای حق و عدل و انصاف و تصمیم‌­سازی با خردجمعی را سرلوحه کارخود قرار خواهم داد.
دکتر بهرام ایمانی رئیس سابق این دانشکده نیز ضمن قدردانی از اساتید، کارمندان و دانشجویان در دوره یک سال و ۵ ماه ریاست خود و با ارائه گزارشی از عملکرد خود در راستای راه‌­اندازی و تجهیز دانشکده، گفت: علیرغم تمام تلاش­‌هایی که انجام دادیم، ولی کاستی‌­هایی نیز بوده است.
وی ادامه داد: در دوره مسئولیتم اخلاق‌­مداری و قانون‌مداری را سرلوحه کارهای خود قرار داده‌ام.
گفتنی است در ادامه حکم دکتر حبیب شهبازی شیران به عنوان سرپرست دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی به وی اعطا و از خدمات دکتر بهرام ایمانی رئیس سابق این دانشکده تجلیل به عمل آمد.





CAPTCHA
دفعات مشاهده: 805 بار   |   دفعات چاپ: 31 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر