معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی- مدیریت امور آموزشی
مراحل و مدارک لازم برای ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت بهمن ۱۴۰۱

حذف تصاویر و رنگ‌ها  | تاریخ ارسال: 1401/11/11 - 21:27 | 
مدارک و مراحل لازم جهت ثبت‌نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت بدون آزمون بهمن سال ۱۴۰۱
 
ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای نودانشجویان محترم دانشگاه محقق اردبیلی در  مقطع کارشناسی پیوسته، به استحضار می­رساند که کلیه مراحل ثبت نام پذیرفته­ شدگان سال تحصیلی  ۱۴۰۱ در این دانشگاه بصورت اینترنتی و  به شرح مراحل زیر انجام خواهد گرفت:

زمان ثبت نام غیرحضوری (اینترنتی) از روزهای یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ الی روز دوشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ می باشد.
زمان تحویل حضوری مدارک روزهای سه شنبه ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ الی ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ می باشد. (بغیر از روزهای تعطیل و روزهای پنجشنبه)

مرحله اول: بارگذاری مدارک لازم جهت ثبت نام غیرحضوری در سامانه گلستان توسط دانشجو
۱- مراجعه به سامانه ثبت نام و وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور (لینک سامانه ثبت نام)
اطلاعات ورود به سامانه
نام کاربری: k۰۱۲ در ادامه کدملی ( بدون صفرهای ابتدای آن وارد شود)
رمز عبور: کدملی 

۲ بارگذاری عکس متقاضی ثبت نام (نو دانشجو)
۳ بارگذاری تصویر اصل شناسنامه
۴ - بارگذاری تصویر اصل کارت ملی
۵ بارگذاری تصویر اصل گواهی عکسدار پایان دوره پیش دانشگاهی یا گواهی موقت آن
۶- بارگذاری تصویر اصل  کارنامه عکسدار دوره پیش دانشگاهی (ممهور به مهر مدرسه و آموزش پرورش)
۷ بارگذاری تصویر اصل مدرک یا گواهی موقت عکسدار دیپلم متوسطه
۸- بارگذاری تصویر اصل کارنامه عکسدار سه ساله آخر دبیرستان (ممهور به مهر مدرسه و آموزش و پرورش) یا اصل گواهی سال اول، دوم و سوم دبیرستان و یا هنرستان برای دارندگان مدرک دوره های پیوسته آموزشکده های فنی و حرفه ای آموزش و پرورش
۹- بارگذاری تصویر اصل مدرک یا گواهی موقت پایان تحصیلات دوره دوم متوسطه (نظام ۶-۳-۳)
۱۰- بارگذاری تصویر اصل کارنامه تحصیلی پایه دهم تا دوازدهم (نظام ۶-۳-۳)
۱۱-مراجعه به سامانه دریافت تاییدیه تحصیل به آدرس https://emt.medu.ir  و دریافت کد رهگیری و ثبت آن در سامانه گلستان (شماره تلفن اعلام شده حتماً می بایست به نام شخص دانشجو باشد- اطلاعات اعلام شده حتماً می بایست مطابق با اطلاعات شناسنامه ای باشد)


۱۲-بارگذاری مدارک مربوط به وضعیت وظیفه عمومی بشرح ذیل الزامی است:
۱-۱۲. بارگذاری تصویر اصل کارت پایان خدمت یا کارت معافیت هوشمند
۲-۱۲.بارگذاری تصویر اصل فرم موافقت با ادامه تحصیل مخصوص فرهنگیان متعهد آموزش و پرورش
۳-۱۲.بارگذاری تصویر اصل گواهی اشتغال به خدمت و موافقت با ادامه تحصیل مخصوص کارکنان نیروهای مسلح
۴-۱۲.بارگذاری تصویر اصل گواهی اشتغال و موافقت با ادامه تحصیل از حوزه علمیه مخصوص طلاب علوم دینی
۵-۱۲. دانشجویان مشمول وظیفه عمومی
الف) اسکن و بارگذاری گواهی اعلام آخرین وضعیت تحصیلی در سیستم آموزشی گلستان دانشگاه
ب) ثبت درخواست معافیت تحصیلی در سایت وظیفه عمومی به آدرس https://sakha.epolice.ir مراجعه نموده و بعد از پایان ثبت گزینه چاپ را انتخاب و اسکن برگه مبنی بر تایید اولیه شرایط مشمول را در سیستم گلستان قسمت وظیفه عمومی بارگذاری نمایید.
ج) دانشجویان مشمول در حین خدمت سربازی باید اسکن گواهی اشتغال به خدمت را در سیستم گلستان آپلود (بارگذاری) نموده و برای ثبت درخواست معافیت تحصیلی در سایت وظیفه عمومی به آدرس https://sakha.epolice.ir مراجعه نموده و بعد از پایان ثبت گزینه چاپ را انتخاب و اسکن برگه فوق را در سیستم گلستان قسمت وظیفه عمومی بارگذاری نمایید. و بعد از تایید دانشگاه جهت اخذ برگه ترخیص به یکی از مراکز وظیفه عمومی کشور مراجعه و بعد از تحویل برگه برای تسویه حساب به یگان خدمتی خود مراجعه خواهد نمود.
فیلم آموزشی درخواست معافیت تحصیلی 

تذکر : معافیت تحصیلی دانشجویان بعد از بررسی و تایید دانشگاه و وظیفه عمومی برای دانشجویان قابل مشاهده و پرینت می باشد.


تذکر مهم ۱: در صورت وجود هر گونه نقص در مدارک متقاضیان ثبت نام مخصوصاً مدارک تحصیلی و مدارک مربوط به وضعیت وظیفه عمومی فرایند ثبت نام انجام نخواهد شد. بنابراین خواهشمند است در بارگذاری تصویر مدارک مندرج دقت کافی بعمل آید.

مرحله دوم: بررسی مدارک بارگذاری شده در سامانه گلستان توسط دانشکده
پس از بارگذاری مدارک خواسته شده توسط نو دانشجو در سامانه ثبت نام، دانشکده رشته متقاضی اقدام به بررسی مدارک بارگذاری شده تمامی متقاضیان خواهد نمود.
تذکر مهم ۳: ضروری است متقاضیان اطلاعات تماس خود را با دقت کامل در سامانه ثبت نام درج نمایند تا در صورت هر گونه نقص و یا مشکل، دانشکده مربوطه بتوانند به راحتی و در اسرع وقت ارتباط برقرار نماید.
نکته ۱: در صورت نقص در مدارک به دانشجو جهت رفع ایراد از طریق پیامک اطلاع­رسانی می­شود و دانشجو موظف است نسبت به تکمیل موارد خواسته شده در اسرع وقت اقدام نماید.
 
مرحله چهارم: تحویل اصل مدارک به صورت حضوری طبق جدول زما­ن­بندی دانشگاه توسط دانشجو
مدارک مورد نیاز:
۱شش قطعه عکس ۴×۳ پشت نویسی شده
۲ارایه اصل شناسنامه و یک برگ فتوکپی از تمام صفحات
۳-ارایه اصل کارت ملی و یک برگ فتوکپی پشت و رو
۴اصل گواهی عکسدار پایان دوره پیش دانشگاهی یا گواهی موقت آن و دو برگ تصویر آن
۵ - اصل  کارنامه عکسدار دوره پیش دانشگاهی و دو برگ تصویر آن (ممهور به مهر مدرسه و آموزش پرورش)
۶اصل مدرک یا گواهی موقت عکسدار دیپلم متوسطه و دو برگ تصویر آن
۷اصل کارنامه عکسدار سه ساله  آخر دبیرستان ودو برگ تصویر آن (ممهور به مهر مدرسه و آموزش و پرورش) یا اصل گواهی سال اول، دوم و سوم دبیرستان و یا هنرستان برای دارندگان مدرک دوره های پیوسته آموزشکده های فنی و حرفه ای آموزش و پرورش و دو برگ تصویر آن
۸اصل مدرک یا گواهی موقت پایان تحصیلات دوره دوم متوسطه (نظام ۶-۳-۳) و دو برگ تصویر آن
۹-اصل کارنامه تحصیلی پایه دهم تا دوازدهم(نظام ۶-۳-۳) و دو برگ تصویر آن
۱۱-ارایه اصل حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی سازمان متبوع برای کارمندان دولت.
۱۲- ارایه تصویر اصل مدرک سهمیه ایثارگری مخصوص ایثارگران.

 تحویل مدارک مربوط به وضعیت وظیفه عمومی بشرح ذیل الزامی است:
۱-۱۳. ارایه اصل کارت پایان خدمت یا کارت معافیت هوشمند
۲-۱۳ ارایه اصل فرم موافقت با ادامه تحصیل مخصوص فرهنگیان متعهد آموزش و پرورش
۳-۱۳ ارایه اصل گواهی اشتغال به خدمت و موافقت با ادامه تحصیل مخصوص کارکنان نیروهای مسلح
۴-۱۳ ارایه اصل گواهی اشتغال و موافقت با ادامه تحصیل از حوزه علمیه مخصوص طلاب علوم دینی
۵-۱۳. ارایه اصل برگه مبنی بر تایید اولیه شرایط مشمول دانشجویان مشمول.
دانشجویانی که معافیت تحصیلی را در سایت وظیفه عمومی به آدرس
 https://sakha.epolice.ir درخواست نموده اند در صورت تایید دانشگاه و وظیفه عمومی می توانند به سایت مذکور مراجعه و از معافیت تحصیلی خود پرینت دریافت نمایند.


توجهدانشجویان  پس از اتمام مراحل ثبت نام(تحویل مدارک حضوری) لازم است با دردست داشتن پرینت انتخاب واحد،جهت دریافت کارت دانشجویی به واحد صدور کارت واقع در ساختمان کارگاههای هنر در سایت غربی دانشگاه مراجعه نمایند.

جدول زمان­بندی مراجعه حضوری به دانشکده­ ها
به منظور جلوگیری از ازدحام پیشنهاد میشود که در زمانهای ذیل به دانشکده ها مراجعه نمایید. 
(بغیر از روزهای تعطیل و روزهای پنجشنبه)
نام دانشکده روز و تاریخ تحویل مدارک به صورت حضوری رشته
دانشکده مربوطه  ۱۸ الی ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ تمامی رشته ها

 

 
نشانی مطلب در وبگاه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی:
http://www.uma.ac.ir/find-9.113.29454.fa.html
برگشت به اصل مطلب