مدیریت امور پژوهشی- سوالات متداول
سوالات متداول

حذف تصاویر و رنگ‌ها  | تاریخ ارسال: 1399/11/12 - 08:55 | 
 
  1. نحوه تخصیص مبلغ اعتبار پژوهشی به اعضای هیات علمی چگونه است؟
در بدو استخدام، عضو هیأت علمی درخواست مورد نظر را به معاونت پژوهشی دانشکده اعلام می­کند و دانشکده از طریق سیستم اتوماسیون اداری درخواست را به مدیریت پژوهشی دانشگاه ارسال می­نماید.
و در سال­های بعد از طریق تکمیل فعالیت­های پژوهشی در سامانه پژوهشی و درخواست اعتبار پژوهشی گرنت از طریق سامانه توسط هیات علمی صورت می­پذیرد.

 
  1. نحوه دریافت کلمه کاربری و کلمه عبور در سامانه پژوهشی چگونه است؟
عضو هیأت علمی درخواست خود را به انضمام تصویر حکم کارگزینی و شماره تماس و آدرس ایمیل معتبر از طریق سیستم اتوماسیون اداری به مدیریت پژوهشی ارسال می­نماید.
لازم به ذکر هست عضو هیات علمی ابتدا بایستی اقدام به ایجاد پروفایل عمومی در گوگل اسکولار با Affiliation ، University of Mohaghegh Ardabili و ایمیل دانشگاهی نمایند.

  1. نحوه استفاده از مبلغ تخصیص یافته اعتبار پژوهشی چگونه است؟
برای استفاده از مبلغ تخصیص یافته ابتدا باید بعد از ابلاغ مبلغ از سوی معاونت پژوهشی دانشگاه، قرارداد اعتبار پژوهشی گرنت سال جاری منعقد شود. برای اطلاع از نحوه عقد قرارداد اعتبار پژوهشی به سایت دانشگاه (uma.ac.ir) ، منوی معاونت پژوهش و فناوری مدیریت پژوهشی اعتبار پژوهشی (Grant) قرارداد انجام فعالیت های پژوهشی در قالب اعتبار پژوهشی،  مراجعه فرمایید . و همچنین نحوه استفاده از مبلغ تخصیص یافته اعتبار پژوهشی در آدرس لینک مذکور در دستورالعمل اجرایی تخصیص اعتبار پژوهشی (Grant) به اعضای هیات علمی دانشگاه و گردش کار اعتبار پژوهشی می­باشد.
 
  1. چگونه اقدام به ایجاد پروفایل عمومی در گوگل اسکولار نماییم؟
برای اطلاع از نحوه ایجاد پروفایل عمومی در گوگل اسکولار به سایت دانشگاه (uma.ac.ir) ، منوی معاونت پژوهش و فناوری  مدیریت پژوهشی راهنمای استفاده از google scholar مراجعه فرمایید. راهنمای تصویری ایجاد پروفایل عمومی در گوگل اسکولار و  راهنمای جامع استفاده از گوگل اسکولار در لینک مربوطه قابل دسترسی است.
 
  1. نحوه دریافت پاداش مقاله چگونه است؟
عضو هیات علمی برای دریافت پاداش مقاله از طریق سیستم سامانه پژوهشی از قسمت فعالیتهای پژوهشی اعضای هیات علمی و درخواست پاداش چاپ مقاله در مجلات اقدام به درخواست پاداش می نماید.
و دانشجویان از طریق فرم درخواست پرداخت پاداش مقالات چاپ شده دانشجویان در مجلات معتبر داخلی و خارجی موجود در سایت دانشگاه (uma.ac.ir) ، منوی معاونت پژوهش و فناوری  مدیریت پژوهشی  فرم­ها و آئین نامه­ها اقدام می­نمایند.

 
  1. برای تکمیل اطلاعات مقالات تخصصی چاپ شده در مجلات در قسمت فعالیت های آموزشی و پژوهشی سامانه پژوهشی پیغام "اطلاعات این صفحه به طور اتوماتیک تکمیل می شود. جهت اطلاعات بیشتر با معاونت پژوهشی تماس حاصل نمایید." صادر می­کند لطفا راهنمایی بفرمایید؟
اطلاعات مقالات تخصصی چاپ شده در مجلات در سامانه پژوهشی بعد از تکمیل درخواست پاداش مقاله به طور اتوماتیک قرار می­گیرد. البته تمام مقالات معتبر چاپ شده چه مقالاتی که شامل پاداش می­شوند و چه مقالاتی که شامل پاداش نمی­شوند از طریق درخواست پاداش مقاله توسط هیأت علمی تکمیل می­شوند.
نشانی مطلب در وبگاه مدیریت امور پژوهشی:
http://uma.ac.ir/find-16.8613.25367.fa.html
برگشت به اصل مطلب