جلسه کمیته برنامه ریزی مراسم استقبال از دانشجویان ورودی جدید در دفتر مدیر فرهنگی و اجتماعی برگزار شد
به گزارش خبرنگار معاونت فرهنگی و دانشجویی، جلسه کمیته برنامه ریزی مراسم استقبال از دانشجویان ورودی جدید سال تحصیلی ۹۶ با حضور نمایندگان تشکل ها روز سه شنبه ۲۱ شهریورماه ۹۶ در دفتر مدیر فرهنگی و اجتماعی برگزار شد.
گفتنی است در این جلسه پیرامون برگزاری هر چه بهتر مراسم استقبال از دانشجویان بحث و بررسی به عمل آمد.
|