به گزارش خبرنگار معاونت فرهنگی و دانشجویی ،مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشجویی به مناسبت گرامیداشت هفته خوابگاههای دانشجویی و با هدف ارتقای سلامت جسم و روان دانشجویان برنامه های متعدد برگزار نمود.
دکتر فاطمه قنادی اصل رئیس مرکزبهداشت، درمان و مشاوره دانشجویی در خصوص اجرای ۷ برنامه خبر داد که عبارتند از:
۱-اجرای کارگاههای مشاوره ارتقاء کیفیت زندگی دانشجویی در سطح ۷ خوابگاه دانشجویی کاکتوس، کوثر، اقبالی، وفادار، برادران داخل، شهید رحیمی و حسینی
۲- اجرای کمپین " بیایید در مورد افسردگی حرف بزنیم"
۳- اجرای مسابقه بهترین سبک زندگی دانشجویی و انتخاب برندگان مسابقه
۴- انتخاب ۱۴ اتاق نمونه بهداشتی در سطح خوابگاهها و اهدای جوایز به منتخبین
۵- ایجاد غرفه سلامتی در محوطه دانشگاه و انجام آنتروپومتری، تست قند خون، اندازه گیری فشار خون و اهدای بسته های مشاوره ای به صورت رایگان که با استقبال گسترده دانشجویان همراه بود.
۶- اجرای کارگاه آموزشی برای مسئولین حوزه دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی
۷- انجام ویزیت رایگان به مدت ۳ روز از مهمترین برنامه های اجرا شده توسط مرکز بهداشت،درمان و مشاوره دانشجویی در این هفته بوده است.

***

***

|