جلسه مدیریت امور مالی با عاملین مالی دانشگاه در اتاق شورا تشکیل و در ابتدا جلسه مدیر محترم مالی دانشگاه ضمن تاکید بر رعایت صرفه جویی و کاهش هزینه ها به تببین مبانی قانونی اسناد خزانه و لزوم جذب آنها در اسرع وقت، لزوم ثبت معاملات در سامانه ستاد (تدارکات الکترونیکی دولت) و لزوم رعایت و ارسال سامانه معاملات فصلی توصیه نمودند .
در ادامه جلسه معاون محترم اداری و مالی دانشگاه بر لزوم و نظارت بر هزینه کرد درراستای مدیریت سبز در دانشگاه تاکید نمودند، همچنین مدیر محترم حوزه ریاست و مشاور دانشگاه ضمن تشکر از زحمات همکاران حوزه مالی مواردی بیان فرمودند در ادامه همکاران محترم مالی به بیان نقطه نظرات خویش در راستای اتخاذ وحدت رویه و تسریع در فرآیند امور و حذف فرآیندهای اضافی پرداختند
نشانی مطلب در وبگاه معاونت اداری، مالی: http://uma.ac.ir/find-10.451.17833.fa.html برگشت به اصل مطلب