معاونت اداری، مالی- شرح خدمات سازمانی
اهم وظایف معاونت اداری، مالی

حذف تصاویر و رنگ‌ها
- ابلاغ کلیه مصوبات، مقررات و آیین‌نامه‌های ابلاغی از سوی رئیس دانشگاه به واحدهای ذیربط و پیگیری و نظارت بر حسن اجرای آن.

- تدوین آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌ها و دستور جلسات مرتبط با وظایف معاونت جهت پیشنهاد به مراجع ذیصلاح برای تصویب.

- نظارت بر واحدهای تابعه به منظور حصول اطمینان از حسن اجرای وظایف آنها.

- ارائه گزارش‌های توجیهی لازم به رئیس دانشگاه درخصوص وظایف مربوط به واحدهای تحت نظر.

- پیشنهاد افراد واجد شرایط برای تصدی سمت‌های مدیریتی در حوزه معاونت به ریاست دانشگاه.

- همکاری با سایر معاونت‌ها جهت حسن اجرای اهداف، وظایف و برنامه‌‌های دانشگاه.

- اداره و نظارت بر حسن اجرای کلیه امور اداری، مالی دانشگاه مطابق با مصوبات ، مقررات و آیین نامه‌های مربوط.

- رسیدگی به اهداف اجرایی دانشگاه و هدایت و نظارت بر چگونگی گردش کار‌ها و روش‌های کاری مورد عمل در واحدهای مختلف به منظور ایجاد هماهنگی بین فعالیت‌های مربوط به واحدهای مختلف در راستای تحقق اهداف اجرایی دانشگاه.

- نظارت بر مصرف اعتبار تخصیصی به واحدهای مختلف براساس بودجه تفصیلی مصوب هیات امنا و سایر قوانین و مقررات مالی مورد عمل دانشگاه و ارائه گزارش جهت طرح در هیات امناء.

- تعیین وضعیت موجود دانشگاه از طریق شناسایی نقاط قوت و تنگنا‌ها و مشکلات و فرصت‌ها و تهدیدات پیش‌رو جهت تعیین راهبردهای پیشنهادی در راستای ارتقاء به وضعیت مطلوب.

- تشکیل کمیته تدوین روش‌های اجرایی به منظور بهینه سازی سامانه تعاملات اداری بین واحدهای تابعه با همکاری سایر معاونت‌های دانشگاه.

- استقرار فرآیند شناسایی درآمدها و کنترل مناسب بر چرخه مالی به منظور تهیه گزارشات مدیریتی مالی در جهت ایجاد انضباط مالی در بخش‌های مختلف دانشگاه.

- انجام سایر امور محوله از سوی رئیس دانشگاه.
نشانی مطلب در وبگاه معاونت اداری، مالی:
http://www.uma.ac.ir/find-10.121.3392.fa.html
برگشت به اصل مطلب