شرح وظایف دبیرخانه: - ذریافت نامه ها، بخشنامه ها و دستورالعمل های رسیده و تقسیم آن به قسمت های تابع اداره براساس اختیارات تفویض شده - ثبت نامه های وارده - ارجاع نامه ها و پیگیری تا ارسال به واحدهای مربوطه - شماره و مهر کردن نامه های خروجی از اداره شرح وظایف واحد بایگانی عبارتند از : - دریافت کلیه نامه هایی که دستور (بایگانی شود) دارد و سوابق پرونده - تشکیل پرونده و ثبت و تعیین شماره پرونده روی نامه ها یا پیش نویس نامه ها - ثبت شماره نامه در دفاتر راهنمای بایگانی - تفکیک کردن کارهایی که باید در پرونده ها جایگزین شود با توجه به سیستم بایگانی مجود - انجام بایگانی روزانه نامه ها و پرونده ها - مراقبت و نظارت در نگهداری سوابق پرونده و اوراق نوسازی پوشش پرونده ها
|