معاون اداری و مالی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: در راستای مدیریت سبز و با الکترونیکی کردن امور، ضمن صرفهجویی در وقت سالانه به میزان ۶ هزار برگ در مصرف کاغذ صرفهجویی میشود.
به گزارش روابطعمومی دانشگاه، دکتر اردوان قربانی با اعلام این خبر افزود: استقرار و عملیاتیسازی نرمافزار ارزیابی عملکرد از سال ۱۳۹۸، در اداره کارگزینی اعضای غیر هیئتعلمی و ارتباط دادن آن با سایر نرمافزارهای حوزه منابع انسانی همانند نرمافزارهای حضوروغیاب، تشکیلات سازمانی و آموزش ضمن خدمت کارکنان، امکان طراحی انواع کاربرگهای ارزیابی عملکرد، ثبت و نگهداری سوابق ارزیابی، تبادل اطلاعات با سایر نرمافزارها و استفاده از نتایج ارزیابی عملکرد در تمدید قرارداد اعضای قراردادی و پیمانی، اعطای پایه استحقاقی سالیانه، پایه تشویقی، ارتقای رتبههای شغلی، انتصابات و گزارشهای موردنیاز را فراهم آورده است.
وی افزود: در دسترس بودن نرمافزار ارزیابی عملکرد و سوابق مندرج در آن برای ارزیابی شوندگان و ارزیابیکنندگان، باعث تبیین اهداف کلی سازمان، افزایش شناخت مدیران درباره کارمندان، شناخت کارمندان از خود و تواناییهایشان شده و وظایف هر شخص و معیارهای ارزیابی نیز به طور واضح، مشخص میشود.
قربانی با بیان اینکه ارزیابی عملکرد برای سال ۱۳۹۹ با استفاده از نرمافزار مذکور با اعمال برخی از تغییرات در نحوه ارزیابی، در حال انجام است، ادامه داد: ارزیابی عملکرد کارمندان دانشگاه به استناد ماده ۵۰ آییننامه استخدامی اعضای غیر هیئتعلمی و دستورالعمل اجرایی ارزیابی عملکرد، بر اساس سطح پست سازمانی یا شغل یا نوع و ماهیت وظایف در چهار گروه «مدیر و معاون مدیر؛ رئیس گروه/اداره و کارشناس مسئول؛ کارشناس و کاردان؛ سایر مشاغل» به طور سالانه، در دو محور عمومی و اختصاصی انجام و در نهایت به تأیید هیئت اجرایی منابع انسانی دانشگاه میرسد.
|